محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران مطرح کرد:

حمایت دولت از افزایش شفافیت و رقابت پذیری در صنعت فولاد و پتروشیمی

حمایت دولت از افزایش شفافیت و رقابت پذیری در صنعت فولاد و پتروشیمی

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در حاشیه همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران در خصوص دیدگاه دولت نسبت به عملکرد بورس کالای ایران گفت: به طور حتم دولت از افزایش شفافیت و رقابت پذیری صنایع فولادی، معدن و حتی پتروشیمی حمایت می کند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، وی درادامه گفت: طی یکی دو سال اخیر به دلیل رکود بخش تقاضا صنعت فولاد و تولیدکنندگان با مشکلات زیادی روبه رو بودند که حمایت دولت در بخش داخلی و صادرات محصولات از این صنعت سرعت بیشتری گرفته است.

نهاوندیان با اشاره به اینکه کاهش تصدی گری و تقویت بخش خصوصی در بخش های مختلف اقتصادی ازبرنامه های اصلی دولت است، تاکید کرد: براساس پیش بینی های ما در سال 95 شاهد رونق بخش های مختلف اقتصادی در کشور خواهیم بود که صنعت فولاد و معدن ایران از این رونق بی بهره نخواهد ماند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که عمده محصولات فولادی کشور در بورس کالای ایران مورد معامله قرار می گیرد و دیدگاه دولت نسبت به عملکرد این بازار چیست، گفت: به طور حتم دولت از افزایش شفافیت و رقابت پذیری صنایع فولادی، معدن و حتی پتروشیمی حمایت می کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا