معاون اجرایی همایش اعلام کرد:

برنامه دومین همایش حاکمیت شرکتی با حضور وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس و...

برنامه دومین همایش حاکمیت شرکتی با حضور وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس و...

معاون اجرایی دومین همایش حاکمیت شرکتی، جزئیات برنامه های این همایش را که فردا با حضور وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس و مدیران عامل بورس برگزار می شود، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیدمحمد هاشمی نژاد با اعلام آغاز به کار "دومین همایش حاکمیت شرکتی" که از فردا به مدت دو روز در دانشگاه الزهرا برگزار می شود، در خصوص جزئیات برگزاری روز نخست این همایش گفت: ساعت 8 صبح فردا و در روز نخست، این همایش با خوش آمدگویی و خیر مقدم حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس تهران آغاز و با سخنرانی علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به پایان می رسد.

وی ادامه داد: در این میان مدیران ارشد نهادهای دولتی و بازار سرمایه و همچنین اساتید دانشگاهی به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

وی در خصوص سخنرانان کلیدی روز نخست گفت: سخنرانان متعددی از جمله شاپور محمدی معاون اقتصادی  اقتصادی و دارایی، احمد میدری معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران، سید کامل تقوی نژاد رییس سازمان مالیاتی ، حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه و عضو شورای عالی بورس و علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

جزییات کامل روز اول این همایش در جدول ذیل قابل مشاهده است:

 

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا