یک تاجر عمانی:

ارتباطات اقتصادی بین دو کشور ایران و عمان در حال رشد است

ارتباطات اقتصادی بین دو کشور ایران و عمان در حال رشد است

اهواز - یک تاجر عمانی گفت: ارتباطات اقتصادی بین دو کشور ایران و عمان در حال رشد است و استان خوزستان نیز در این زمینه می تواند نقش بسیار پررنگی را ایفا کند.

محمد بن علی بن عبدالله الحشی در حاشیه نخستین نشست فعالان اقتصادی استان خوزستان و کشور عمان در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: سرمایه گذاران ایرانی در حوزه بازیافت کاغذ و پلاستیک در کشور عمان فعالیت هایی انجام داده و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.

وی افزود: ارتباطات اقتصادی بین دو کشور ایران و عمان در حال رشد است و استان خوزستان نیز در این زمینه می تواند نقش بسیار پررنگی را ایفا کند.

این تاجر عمانی تصریح کرد: در سال گذشته نمایشگاه هایی از سوی کشور ایران در عمان برگزار شد که این دو نمایشگاه با استقبال بسیار خوب سرمایه گذاران عمانی مواجه شد. در همین راستا توافق نامه هایی برای احداث یک بیمارستان در عمان از سوی سرمایه گذاران ایرانی منعقد شد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه  ای برای احداث کارخانه خودروسازی در کشور عمان از سوی سرمایه گذاران ایرانی گفت: در این زمان مسائل بانکی یکی از بزرگ ترین مشکلات پیش روی تجار عمانی برای ارتباط با  کشور ایران است که این مسئله با برداشته شدن تحریم ها در حال پیگیری و حل است.

این تاجر عمانی اظهار کرد: در صورت رفع مشکلات بانکی، ارتباط بین دو کشور در زمینه های اقتصادی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا