معاون وزیرکار:15اسفندآخرین فرصت ثبت نام افرادبدون کارت ملی است

معاون وزیرکار:15اسفندآخرین فرصت ثبت نام افرادبدون کارت ملی است

تهران- ایرنا- معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: تعداد محدودی از افراد 18سال به بالا که هنوز برای دریافت کارت ملی اقدام نکرده اند تا 15 اسفندماه مهلت دارند برای ثبت نام دریافت کارت ملی اقدام کنند.

احمد میدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: با توجه به اطلاعیه قبلی که افراد 18سال به بالا که کارت ملی ندارند تا 15 بهمن ماه فرصت داشتند نسبت به دریافت کارت ملی اقدام کنند، عده اندکی از این اقدام بازمانده اند.
وی تاکید کرد: افراد بازمانده از ثبت نام برای دریافت کارت ملی تا پانزدهم اسفندماه امسال مهلت دارند نسبت به این امر اقدام کنند.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چند هفته پیش در اطلاعیه ای اعلام کرد یارانه افراد بالای 18 سال بدون کارت ملی از 15 بهمن ماه قطع می شود.
در اطلاعیه این وزارتخانه آمده بود: براساس قانون هدفمند سازی یارانه ها، همه هموطنان بیشتر از 18 سال سن که دارای شماره ملی بوده اما تاکنون کارت ملی خود را دریافت نکرده اند، موظفند حداکثر تا پانزدهم بهمن ماه امسال اقدام های لازم برای دریافت کارت ملی انجام دهند. در صورت تعیین تکلیف نشدن وضعیت کارت ملی مربوطه، پرداخت یارانه این افراد از این تاریخ متوقف می شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا