رئیس جمهوری غنا از گروه صنعتی مپنا دیدن کرد

رئیس جمهوری غنا از گروه صنعتی مپنا دیدن کرد

کرج - رئیس جمهوری غنا که شامگاه شنبه برای دیدار با مسئولان جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، عصر دوشنبه با حضور در گروه صنعتی مپنا در شهرستان فردیس استان البرز، از بخش های مختلف این شرکت دیدن کرد.

جان درامانی ماهاما رئیس جمهوری غنا را در این دیدار، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و عباس علی آبادی مدیرعامل گروه صنعتی مپنا همراهی می کنند.
در جریان این دیدار، رئیس جمهوری غنی از گروه صنعتی مپنا از بخش تولید توربین گازی و شرکت پارس ژنراتور دیدن کرد و توضیحات لازم در خصوص نحوه فعالیت این گروه بزرگ صنعتی و ظرفیت ها و تولیدهای این شرکت ارائه شد.
رئیس جمهوری غنا که شامگاه شنبه وارد تهران شده، روز یکشنبه مورد استقبال رسمی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و دو طرف گفت وگوهای مشترک را برگزار کردند.
جان درامانی ماهاما همچنین روز یکشنبه به دیدار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی رفت.
نشست همکاری های اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری غنا نیز صبح دوشنبه با حضور رئیس جمهوری و شماری از وزیران این کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
در این نشست جان درامانی ماهاما رئیس جمهوری غنا، هانا اس تته وزیر امورخارجه و همگرایی منطقه ای این کشور و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.
وزیر نفت از آمادگی ایران برای صادرات نفت و فرآورده های نفتی به غنا خبر داد و گفت: یادداشت تفاهم همکاری میان دو کشور امضا می شود.
رئیس جمهوری غنا در این دیدارها خواستار همکاری جمهوری اسلامی ایران با این کشور برای احداث پالایشگاه در کشورش شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا