در معاملات روز گذشته؛

قیمت آتی سکه با دلار هم مسیر شد

قیمت آتی سکه با دلار هم مسیر شد

 افت قیمت دلار دیروز یکشنبه در بازار تهران کاهش بهای سکه در بازار آتی بورس کالای ایران و بازار نقدی را به دنبال داشت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روند افزایشی قیمت سکه که از روزهای گذشته آغاز شده بود، دیروز جای خود را به کاهش قیمت ها داد تا جایی که چهار سررسید بازار آتی با کاهش نرخ رو به رو شدند.

براین اساس بهای سکه برای تحویل اسفند امسال با یک میلیون و ۱۴ هزار تومان معامله شد که کاهش ۰/۹۲ درصدی را تجربه کرد. این در حالی است که سررسید اردیبهشت ماه سال آینده در محدوده یک میلیون و ۳۴ هزار تومان به فروش رسید و افت ۰/۸۶درصدی را به ثبت رساند. سکه تحویل تیر ۹۵ نیز با قیمت یک میلیون و ۵۴ هزار تومان معامله و کاهش ۰/۵۸ درصدی روبه رو شد. همچنین سکه‌ تحویل شهریور نیز با قیمت یک میلیون و ۷۴هزار تومان معامله شد و افت ۰/۴۷ درصدی را در این روز به ثبت رساند.

در بازار نقدی نیز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات دیروز در بهای یک میلیون و یک هزار تومان معامله شد که نسبت به روز شنبه، ۴ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

بر اساس این گزارش، هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب ۵۰۳، ۲۶۶ و ۱۸۳ هزار تومان معامله شد که نرخ نیم سکه ۴ هزار تومان افت داشته، ربع سکه یک هزار تومان پایین آمده و سکه گرمی یک هزار تومان بالا رفته است.

در همین حال در بازار ارز نیز طی این روز هر دلار آمریکا با کاهش ۲۹ تومانی ۳۴۵۷ تومان عرضه شد. و اما در بازارهای جهانی هر اونس طلا نیز طی معاملات دیروز ۱۲۱۱ دلار رسید.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا