ماین نیوز گزارش می‌دهد:

دیدار تحلیلگر برجسته صنعت فولاد با رئیس ایمیدرو+جزئیات

دیدار تحلیلگر برجسته صنعت فولاد با رئیس ایمیدرو+جزئیات

گروه صنایع معدنی >فولاد - پیتر اف مارکوس از تحلیلگران برجسته حوزه فولاد، بنیانگذار و مدیرعامل ورلد استیل داینامیکس و مشاور صنعت فولاد امروز با رئیس هیات عامل ایمیدرو دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، آقای مارکوس که به منظور شرکت در ششمین همایش فولاد و معدن به تهران سفر کرده است، امروز در ساختمان ایمیدرو با مهدی کرباسیان و جمعی از مدیران و کارشناسان این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار بهرام سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان نیز حضور داشت.

پیتر مارکوس یکی از تحلیلگران بزرگ بازار جهانی است که در بورس وال‌ استریت (ساختمان بازار بورس نیویورک) پیش‌بینی‌های او بسیار معروف است.

آقای مارکوس چندی پیش در گفت‌وگویی به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با صنعت فولاد ایران پرداخت. او موقعيت ايران از نظر رشد تقاضاي فولاد در آينده را براي سرمايه‌گذاري مناسب دانست اما 10 پيش شرط براي تحقق آن اعلام کرد. به اعتقاد وي، رشد تقاضاي فولاد، دسترسي ارزان به سنگ آهن و معادن زغال سنگ، قيمت تمام شده پايين، شفافيت در معاملات خريد و فروش مواد خام، خدمات و محصولات فولاد و... از جمله اين شروط است. مارکوس معتقد است با لغو تحريم‌ها عليه ايران شرکت هاي بزرگي مشتاق ورود به بازار ايران هستند.

مارکوس کار خود را به عنوان تحليلگر در سال 1961 ميلادي در بورس وال استريت آغاز کرد. وي دانش آموخته مديريت اجرايي، گرايش سرمايه‌گذاري و اقتصاد (MBA in investment and economics) از دانشگاه نيويورک در سال 1965 ميلادي است.

متن کامل گفت‌وگو با پیتر مارکوس درباره صنعت فولاد ایران را از اینجا مطالعه فرمایید.



بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا