نواختن زنگ آغاز معاملات بورس تهران توسط مدیرعامل پارسان

نواختن زنگ آغاز معاملات بورس تهران توسط مدیرعامل پارسان

امروز، در قالب مراسمی نمادین و با حضور مدیران شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان زنگ آغاز معاملات در تالار حافظ به صدا درآمد.


 

امروز، در قالب مراسمی نمادین و با حضور مدیران شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان زنگ آغاز معاملات در تالار حافظ به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از روابط عمومی بورس تهران، در مراسمی نمادین به مناسبت چهارمین سالروز عرضه سهام شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان در بورس اوراق بهادار تهران، اعلام آغاز معاملات از سوی مدیرعامل بورس تهران به مهندس عزیزی، مدیر عامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس تهران آغاز شود.

این مراسم نمادین که در بورس های مطرح دنیا نیز مرسوم است، در روزها و مناسبت های خاص به ناشران و اعضای بورس اجازه می دهد تا در بازگشایی بازار مشارکت داشته باشند.

بورس اوراق بهادار تهران نیز با هدف تعامل بیشتر با ناشران پذیرفته شده و یادآوری ارتباط و تعامل ناشر با بازار سرمایه اقدام به برگزاری این مراسم کرده است.

شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با سرمایه 30 هزارمیلیارد ریالی جزء شرکت های برتر بورس است که به عنوان 468امین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "ساخت موادشیمیایی و محصولات شیمیایی" گروه " ساخت مواد شیمیایی اساسی" و طبقه "ساخت کودها و ترکیبات ازته"در فهرست نرخ‌های بازار اول و در نماد "پارسان"عرضه شد.

بنابراین گزارش، در جلسه ای که با حضور مدیران شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان و مدیران بورس تهران برگزار شد، آخرین وضعیت شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان در محیط کسب و کار، چالش و فرصت های این شرکت مورد بررسی قرار گرفت. همچنین شرکت بورس تهران انتظار بازار سرمایه از شرکت را در حوزه اطلاع رسانی به موقع، شفافیت و توجه بیش از پیش به سهامداران حقیقی مطرح کرد.

در پایان این مراسم لوح یادبود چهارمین سالروز عرضه سهام در بورس تهران به مدیر عامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان اهدا شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا