توسط سرمایه گذاری رنا اعلام شد:

زمان و تغییرات عرضه بلوکی سایپا /۶ درصد ۳۶۶ میلیارد تومان + موضع سازمان

زمان و تغییرات عرضه بلوکی سایپا /۶ درصد ۳۶۶ میلیارد تومان + موضع سازمان

سرمایه گذاری رنا که پیش از این برنامه عرضه ۹.۵ درصد سهام ساپیا را اعلام کرده بود، با تعیین زمان این واگذاری ، تغییراتی را ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی توقف نماد سرمایه گذاری رنا در 6 دی ماه به دلیل ابهام در ارایه اطلاعات ، مشخص شد این شرکت 150 میلیارد تومانی برنامه هایی برای فروش .95 درصد سهام سایپا به ارزش 270 میلیارد تومان و یک زیر مجموعه دارد.

در این رابطه علی شیدایی مدیرعامل "ورنا" به بورس پرس گفته بود: طبق تصمیمات اتخاذ شده قرار است بلوک 9.5 درصدی شرکت سایپا بابت بخشی از بدهی ها به سرمایه گذاری سایپا واگذار شود. قیمت پایه هر سهم این بلوک 167.5 تومان و ارزش آن 270 میلیارد تومان تعیین شده و به بالاترین قیمت فروخته می شود. در این صورت هزینه سالانه 90 میلیارد تومانی سرمایه گذاری رنا حذف می شود.

براساس این گزارش، حال آخرین وضعیت این واگذاری با اعلام زمان عرضه و اعمال تغییراتی همراه شده است.

به این ترتیب قرار است روز یکشنبه دوم اسفند ماه به جای 9.5 درصد به قیمت پایه 167.5 تومان ، 6 درصد سهام ساپیا به ارزش بیش از 366 میلیارد تومان به صورت 5 درصد نقد و مابقی اقساط روانه میز فروش شود.

این بلوک شامل بیش از یک میلیارد و 46 میلیون سهم بوده که به بهای پایه هر سهم 350 تومان از سوی کارگزاری مهرآفرین عرضه خواهد شد.

در رابطه با عرضه بلوکی 9.5 درصدی سهام ساپیا توسط سرمایه گذاری رنا، سازمان بورس 12 بهمن توضیحاتی به شرح زیر داده است:

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا