تشکيل انجمن فناوري ايران در اصفهان

تشکيل انجمن فناوري ايران در اصفهان پايگاه خبري معدن نيوز- انجمن فناوري ايران در اصفهان با همکاري شرکت فولاد مبارکه پايه گذاري شد.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، در اين جلسه که به ميزباني شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد، محمد تقي صمدي، مدير مهندسي صنايع به نمايندگي از شرکت فولاد مبارکه بر نقش انجمن‌ها در شبکه‌سازي‌هاي مناسب در جهت گسترش فضاي مناسب همکاري ميان بازيگران مختلف صنعتي، دولتي و دانشگاهي تأکيد و اظهار اميدواري کرد که بتوان در جهت پيشبرد اهداف علم و فناوري در سطح استان و همچنين در راستاي حمايت از انجمن‌ها به عنوان يکي از مسئوليت‌هاي اجتماعي شرکت فولاد مبارکه اصفهان و در جهت ايجاد رابطه برد- برد به عنوان نماينده شرکت، حمايت‌هاي لازم از اين انجمن صورت گيرد.
در ادامه اين جلسه ديگر اعضا نيز علاوه بر نقش مهم علم و فناوري و نوآوري در توسعه کشور و استان، بر نقش فولاد مبارکه اصفهان به عنوان يکي از نقاط کانوني مهم در موضوع علم و فناوري تأکيد کردند و توانمندي اين شرکت و کارکنان آنرا در جهت همکاري با انجمن ضروري دانستند.
براساس اين گزارش، ماموريت اين انجمن ارتقاي سطح علم و فناوري کشور با حمايت از ايجاد و توسعه شبکه متخصصان و تلاش گران عرصه تکنولوژى،کمک‌رساني به ارتقاء و بهبود تصميم‌گيرى‌هاى مرتبط با اين حوزه در سطوح ملى و بنگاه است. اين انجمن در صدد است تا با افزايش و بهبود تعاملات و همکارى‌هاى بين بخشى، به ارائه خدمات آموزشى، اطلاعاتى و مشاوره‌اى مناسب در زمينه مديريت تکنولوژى اقدام کند.
اين انجمن در آخرين ارزيابي انجمن‌هاي علمي که توسط وزارت علوم انجام مي‌شود در ميان 353 انجمن علمي فعال در کشور رتبه يک را به دست آورده است.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا