دل با 67 میلیارد دلار EMC را خرید

دل با 67 میلیارد دلار EMC را خرید

شرکت Dell در تازه‌ترین اقدام، قابل‌توجه‌ترین قرارداد و خرید در طول تاریخ فناوری را با پرداخت ٦٧‌ میلیارد دلار برای به خدمت‌گرفتن شرکت EMC یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در مدیریت داده‌ها به ثبت رساند.

به گزارش فارنت، اضافه‌کردن EMC به زیرمجموعه Dell، مطمئنا می‌تواند برای این شرکت که قصد دارد به تقویت بخش محاسبات و پردازش اطلاعات خود با بهره‌گیری از تخصص ارزشمند این شرکت در سرویس‌هایی مانند مدیریت ابری، پشتیبان‌گیری، بازگردانی اطلاعات، آرشیو و بیش‌ازپیش مجازی‌کردن بپردازد، مزیتی بزرگ به حساب می‌آید.

EMC از سهم و ارزش بالایی در مدیریت داده‌ها در سطح جهانی بهره می‌برد و شرکت‌های مختلف در سراسر جهان نیز به‌عنوان بازوهای ارائه سرویس‌هایی مانند رمزگذاری، تحلیل و انتقال داده‌های میان پلتفرم‌های متنوع، در خدمت آن قرار گرفته‌اند.

در این قرارداد قید شده VMWare شرکتی که در زمینه نرم‌افزارهای مجازی‌سازی و مدیریت داده‌های ابری متخصص است، زیرمجموعه دل نخواهد بود و به‌طور مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد. VMWare شرکتی است که از آن به‌عنوان اولین شرکت که با فعالیت خود توانسته معماری x٨٦ را مجازی‌سازی کند، یاد می‌شود.

به‌منظور تأمین سرمایه لازم برای انجام این خرید، شرکت Dell به شرکای MSD (شرکت سرمایه‌گذاری مایکل دل) و شرکت سرمایه‌گذاری فناوری Silver Lake متکی است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا