بورس پرس خبر می دهد:

سایپا ۹۹.۹ درصد یک شرکت را عرضه می کند/ ارزش پایه ۲۶۹ میلیارد تومان

سایپا ۹۹.۹ درصد یک شرکت را عرضه می کند/ ارزش پایه ۲۶۹ میلیارد تومان

سایپا برنامه واگذاری یک زیرمجموعه را اعلام کرد تا ۸ اسفند اقدام به عرضه ۹۹.۹ درصد سهام به ارزش پایه ۲۶۹ میلیارد تومان کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سایپا در حالی در مجمع فوق العاده دو هفته پیش از شمول ماده 141 قانون تجارت و زیاندهی خارج شده و برنامه هایی برای اصلاح ساختار مالی از طریق افزایش و کاهش سرمایه 7 زیرمجموعه و فروش دو قطعه زمین را در پیش گرفته که برنامه واگذاری 99.9 درصد شرکت مالیبل سایپا را اعلام کرد.

به این ترتیب این شرکت که با رشد 105 درصدی قیمت هر سهم از 99 تومان 19 دی به 203 تومان دیروز و صف خرید سنگین همراه شده، روز شنبه 8 اسفند 349 میلیون و 676 هزار و 303 سهم شـرکت مالیبـل سـایپا را روانه میز فروش خواهد کرد.

این تعداد سهام به قیمت پایه هر سهم 8 هزار و 491 ریال و به ارزش پایه 296 میلیارد و 910 میلیون تومان و به صورت نقد از سوی کارگزاری سپهر باستان در بازار پایه فرابورس و طبق مقررات بازار سوم معاملات فرابورس واگذار خواهد شد.

بررسی های بورس پرس نشان می دهد شـرکت مالیبـل سـایپا از 26 بهمن سال گذشته و نماد معاملاتی "خلیبل" در بازار پایه فرابورس درج شده است.

این شرکت وابسته به سایپا دارای سرمایه اسمی 35 میلیارد تومانی بوده از مهرماه 1344 تاسیس و از اوایل 1348 در زمینه ریخته گری و ماشین کاری قطعات خودرو به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا