صنعتگران لبنانی به دنبال فرصت های سرمایه گذاری در بازار ایران/ افزایش حجم صادرات به ایران

صنعتگران لبنانی به دنبال فرصت های سرمایه گذاری در بازار ایران/ افزایش حجم صادرات به ایران

بیروت – ایرنا – نشست مشترک جمعیت صنعتگران لبنانی با پاتریک الجمیل شریک اجرایی شرکت ایرانی «مشاوره های سرمایه گذاری صنعتی لبنان و ایران» و باقی مانیش مشاور قانونی موسسه مشاوره بین المللی «دنتونز» به منظور بحث و گفتگو درباره فرصت های موجود در بازار ایران و افزایش حجم صادرات از لبنان به ایران برگزار شد.

به گزارش ایرنا از بیروت، این نشست به دعوت فادی الجمیل رئیس جمعیت صنعتگران لبنانی در بیروت در مقر این جمعیت برگزار شد و برخی اعضای هیات مدیره جمعیت علاوه بر تعدادی از صنعتگران بخش های مختلف لبنان در آن حضور یافتند.
فادی الجمیل در این رابطه اظهار داشت: پس از رفع تحریم های بین المللی از جمهوری اسلامی ایران، این نشست به منظور اطلاع رسانی به صنعتگران لبنانی در خصوص شرایط کار و فرصت های موجود در بازار ایران و نیز تسهیل در مبادلات تجاری بین دو کشور و افزایش حجم صادرات صنعتی لبنان به ایران تشکیل شده است.
جمیل از قابلیت های صنعتی و انعطاف موجود در لبنان که امکان حضور صنعتی این کشور را در تمام کشورهای جهان فراهم کرده تقدیر کرد و گفت: ما امیدواریم جایگاه صنعتی لبنان و قابلیت های آن در بازار ایران مجال بروز پیدا کند. امروز بازار ایران و حضور لبنانی ها در آن، فرصت تازه ای برای تثبیت این توانایی ها ایجاد کرده است که پاتریک الجمیل را می توان از نمونه های موفق آن عنوان کرد.
حضور لبنانی ها در بازار ایران عمری بالای 80 سال دارد و در این مدت توانسته ایم الگوی خوبی از صنعت لبنان ارائه دهیم. این مساله راه را بر روی صنعتگران لبنانی علاقه مند به حضور در بازار پررونق ایرانی باز می کند و زمینه ساز حضور آنها در این بازار است.
رئیس جمعیت صنعتگران لبنانی تاکید کرد: حضور لبنانی ها در تهران و نقشی که مهاجران لبنانی در این زمینه ایفا خواهند کرد، می تواند قطعات پازل روابط لبنان با بازار ایران را تکمیل کند.
باقی مانیش نیز به نوبه خود از اوضاع بازار تهران به ویژه در دوران پس از رفع تحریم ها از جمهوری اسلامی ایران سخنانی ایراد کرد و گفت: با توجه به برخی مشوق ها که به سرمایه گذاران ارائه شده، امروز فرصت سرمایه گذاری در ایران فراهم شده است.
مانیش صنعتگران لبنانی را تشویق کرد تا با تمام توان در بازار ایران که فرصت های وسیع کاری در اختیار تجار لبنانی قرار می دهد، حضور پیدا کنند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا