در گفت و گو با ایرنا

مقام ارشد شرکت نمایشگاه های میلان: مصمم به تقویت روابط تجاری ایتالیا و ایران هستیم

مقام ارشد شرکت نمایشگاه های میلان: مصمم به تقویت روابط تجاری ایتالیا و ایران هستیم

تهران- ایران- مدیر نمایشگاهی شرکت بین المللی نمایشگاه های میلان (FIERA MILANO)، بزرگ ترین شرکت برگزارکننده نمایشگاه ها در میلان گفت: مصمم به گسترش و تقویت روابط تجاری دو کشور ایران و ایتالیا هستیم.

«گیستینا لی گوبی» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: امروز ایران بازار در حال توسعه ای است که برای جهان اهمیت بسیاری دارد و ایتالیا نیز می خواهد روابط تجاری خود با ایران را گسترش دهد.
مدیر نمایشگاهی شرکت فیرا میلانو، ادامه داد: هدف مشخص ما، کمک به توسعه تجارت میان ایران و ایتالیا از طریق نشان دادن محصولات و توانمندی های اقتصادی دو کشور و برقراری ارتباط میان شرکت هاست.
وی اظهار داشت: ما تاکنون با مسئولان ایرانی در مورد پروژه های مختلفی صحبت کرده ایم و می خواهیم تا آنجا که ممکن است به توسعه روابط تجاری دو کشور کمک کنیم؛ تلاش ما تنها محدود به همین سفر نخواهد بود، بلکه نمایندگانی در ایران داریم که به پیشبرد این هدف کمک خواهند کرد.
وی در ادامه به حضور ایران در نمایشگاه اکسپو 2015 در میلان ایتالیا نیز اشاره کرد و گفت: ایران در این نمایشگاه، غرفه بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت که مورد تحسین همه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
گوبی افزود: نمایشگاه دیگری نیز با هدف شناساندن سبک زندگی ایرانی در میلان برگزار کردیم که از پربازدید ترین نمایشگاه های ما بود و مورد توجه ایتالیایی ها قرار گرفت.
وی ادامه داد: ایران برای ایتالیایی ها بسیار جذاب است و ما می توانیم نمایشگاه متفاوتی در مورد ایران برگزار کنیم زیرا نیازمندی ها را می دانیم، صادرات و واردات مشخص است و به راحتی می توانیم به توسعه و تقویت روابط تجاری دو کشور کمک کنیم؛ برای شروع کار از صنعت بسته بندی که برای هر دو کشور بسیار مهم است و همچنین صنایع غذایی، دکوراسیون و ماشین آلات آغاز خواهیم کرد.
مدیر این شرکت به روابط خوب و دوستانه همیشگی ایتالیا با ایران اشاره کرد و افزود: ایتالیایی ها نیز به فرهنگ، محصولات و غذاهای ایرانی علاقه مند هستند.
شرکت فیرا میلانو که در سال 1920 تاسیس شده و مقر آن در میلان ایتالیا است در 52 کشور جهان حضور فعال دارد.
یک هیات 310 نفره ایتالیایی مشتمل بر 197 شرکت فعال در زمینه های کشاورزی، حمل و نقل، نفت و گاز و زیرساخت، دوشنبه هفته گذشته وارد تهران شد. سفر این هیات دو هفته بعد از سفر هیات ایرانی به ایتالیا، صورت گرفت.
ایران و ایتالیا در پایان همایش فعالان تجاری دو کشور که سه شنبه هفته گذشته در تهران برگزار شد، چهار تفاهمنامه همکاری در حوزه های راه آهن، خدمات پس از فروش، نفت و گاز و برگزاری نمایشگاه امضا کردند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا