فرماندار نمین:

۱۶ هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری و صنعتی در نمین اجرا می‌شود

۱۶ هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری و صنعتی در نمین اجرا می‌شود

نمین- فرماندار نمین از اجرای ۱۶ هزار و ۹۰ میلیارد ریال پروژه در بخش صنعت، گردشگری و کشاورزی شهرستان نمین در آینده نزدیک خبر داد.

فرهاد عبدالعلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: بیش از ۸۰۰ پروژه با مبلغ ذکر شده با هدف توسعه شهرستان نمین در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ میلیارد ریال از پروژه ها آماده بهره برداری و چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز آماده کلنگ زنی است، اضافه کرد: علاوه بر این ۹ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال نیز در حال اخذ مجوز است.

فرماندار نمین با بیان اینکه شهرک گردشگری با پنج هزار میلیارد ریال در این شهرستان اجرا می‌شود، ادامه داد: در این طرح توسعه تله کابین به سمت نمین پیش بینی شده است.

عبدالعلی پور به اتمام ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه بعد از عید نوروز امسال اشاره کرد و از جمله پروژه کلان صنعتی را توسعه واحد تولیدی آرتاپلاست با پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به فعال شدن بیش از ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در این شهرستان طی ماه های اخیر ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه های برنامه ریزی شده مشکل بیکاری در این شهرستان رفع شود.

فرماندار نمین در عین حال آغاز به کار منطقه ویژه اقتصادی را نقطه امیدواری برای افزایش درآمد شهرستان و بهبود وضعیت اشتغال آن دانست.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا