مدیرعامل بانک توسعه تعاون مطرح کرد

جزئیات برنامه‌های بانک توسعه تعاون در دوران پسا تحریم

جزئیات برنامه‌های بانک توسعه تعاون در دوران پسا تحریم

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بیان جزئیات برنامه های بانک در دوران پسا تحریم گفت:در نظر داریم سبد خدمات الکترونیکی بانک را توسعه داده و جزو اولین انتخاب‌های تعاونی‌ها برای تأمین نیازهایشان باشیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدعلی سهمانی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون گفت: 50درصد تسهیلات در بخش ‌خدمات و بازرگانی،45درصد در صنعت و کشاورزی و 5درصد برای تعاونی‌های مسکن پرداخت شده است.

وی از افزایش 30درصدی اعطای تسهیلات بانک توسعه تعاون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت:سهم مناطق آزاد از دریافت تسهیلات 1درصد است. امیدواریم با رفع تحریم‌ها و اجرای برجام،زمینه برای استفاده هر چه بیشتر از این تسهیلات فراهم شود.

 سهمانی تعاونگران را رکن اصلی اقتصادی در دوران پسابرجام خواند و افزود:نخستین مناطقی که از مزیت‌های رفع تحریم‌ها بهره‌می‌گیرند مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نقاط مرزی هستند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون درباره خدمات بانک در پساتحریم اظهار کرد: در نظر داریم سبد خدمات الکترونیکی بانک را توسعه داده و جزو اولین انتخاب‌های تعاونی‌ها برای تأمین نیازهایشان باشیم.

وی با اشاره به اینکه دو نهاد دولتی مالی بخش تعاون، یعنی بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت بخش تعاون به بخش تعاون خدمات ارائه می‌کنند، افزود: امیدواریم بانک بتواند در کنار این نهاد، نهادهای دیگری را نیز برای کمک به بخش تعاون ایجاد کند.

سهمانی اصل با اشاره به اینکه با افزایش سرمایه پیش رو مجموع منابع این بانک به بیش از 5 هزار میلیارد تومان خواهد رسید، اظهار کرد: در سال 93 منابع سپرده‌ای بانک توسعه تعاون 63 درصد رشد داشته است و همچنین تسهیلات پرداختی سال گذشته نیز 2100میلیارد تومان بود که بیش از 50 درصد نسبت به سال پیشین خود رشد داشت.تا پایان سال 94 حدود 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهیم کرد،بیش از 70 درصد از این میزان به بخش تعاون اختصاص پیدا می‌کند.

 انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا