افتتاح سامانه فروشگاهی ایران اموال و اجرای طرح پلمپ الکترونیکی

افتتاح سامانه فروشگاهی ایران اموال و اجرای طرح پلمپ الکترونیکی

تهران- ایرنا- رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی از افتتاح سامانه فروشگاهی ایران اموال و اجرای طرح پلمپ الکترونیکی خبر داد .

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، امین دلیری با ارائه گزارش عملکرد این سازمان، افزود: علاوه بر فروشگاه اینترنتی ایران اموال، طرح پلمب الکترونیکی و ورود این سازمان به بورس کالا نیز اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرار است این سازمان با دارایی طلا و جواهر وارد بورس کالا شود،
ورود سازمان اموال تملیکی را به بورس کالا اتفاقی مهم برای این سازمان دانست که همگان در آینده این رویداد را به عنوان نقطه عطف فعالیت های سازمان در این دوره زمانی یاد خواهند کرد.

**گام بلند سازمان در اجرای طرح پلمب الکترونیکی و سامانه ایران اموال
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در راستای اقدامات راهبردی این سازمان اظهار داشت: با توجه به اینکه کنترل قاچاق کالا، ساز و کار خود را می طلبد و قاچاق کالا همگام با پیشرفت فناوری اطلاعات صورت می پذیرد، خوشبختانه این سازمان با راه اندازی سامانه نظارت مرکزی توسط دوربین های هوشمند، ردیابی وسیله حمل کالا از طریق GPS و همچنین استفاده از پلمپ الکترونیکی جهت حفظ و صیانت از بیت المال و برای حمل و نقل امن توانسته است همگام با فناوری های روز قدم بزرگی در این زمینه بردارد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، از تحولی بزرگ در نحوه ارائه خدمات به مشتریان و افتتاح سامانه فروشگاهی 'ایران اموال' به آدرس www.iranamval.ir خبر داد و گفت: در راستای ارائه هر چه مطلوبتر خدمات، تکریم ارباب رجوع و سهولت در انتخاب کالای مورد نظر توسط خریداران از این پس مشتریان می توانند کالاهای مزایده ای را بصورت مصور و با مشخصات کامل مشاهده کنند.
وی در پایان اظهار داشت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بیست و چهارمین سالگرد تاسیس خود که در طلیعه سی و هفتمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی است با 'اجرای طرح های پلمب الکترونیکی' ، 'راه اندازی سامانه فروشگاهی ایران اموال' و نیز با ورود به بورس کالا به موفقیت های چشمگیری دست یافته است و افق های روشنی را برای خود ترسیم خواهد کرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا