معاون وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

اختصاص 45 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی آببندان‌ها

اختصاص 45 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی آببندان‌ها

معاونت امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: 45 میلیارد تومان از سوی دولت برای نوسازی آببندان‌ها پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در مازندران، علی مراد اکبری روز گذشته در مراسم افتتاح طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی روستای روشندان بهنمیر اظهار کرد: دولت در نظر دارد تولید برنج را تنها در دو استان گیلان و مازندران مورد توجه قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد امنیت تولید برنج باید زیرساخت‌های شالیزارها پیگیری شود و با اشاره به اینکه تجهیز و نوسازی آببندان‌ها در مازندران با برنامه وسیع و جامع پیگیری می‌شود، یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح‌ها در مازندران پیگیری می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه 45 میلیارد تومان از سوی دولت برای نوسازی آببندان‌ها پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: با تخصیص این اعتبارات مشکلات بخش کشاورزی در این حوزه حل می‌شود.

وی با اعلام اینکه تجهیز و نوسازی اراضی زمین‌های کشاورزی در سال 95 با تجهیز 10 هزار هکتار زمین آغاز می‌شود، افزود: وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌ای وسیع برای هدررفت آب‌های سطحی مازندران به دریای خزر در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایسنا، طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی بهنمیر در 185 هکتار اجرایی شد که برای اجرای این طرح 19.37 کیلومتر کانال آبیاری انجام شد که از این طرح 251 بهره بردار کشاورزی بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا