مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران عنوان کرد

تلاش‌ها و تصمیم‌گیری‌های دوران تحریم عامل موفقیت در پساتحریم

تلاش‌ها و تصمیم‌گیری‌های دوران تحریم عامل موفقیت در پساتحریم

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: تلاش‌ها و تصمیم‌گیری‌هایی که توسط مدیران در دوران تحریم انجام شد، شرایطی را به وجود آورده که در دوران پساتحریم می‌توانیم شاهد موفقیت‌های چشم‌گیری در این شرکت باشیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا در خوزستان، حیدر بهمنی در آیین افتتاح ساختمان پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: فعالیت 75 دستگاه حفاری و اشتغال بیش از 18 هزار نیرو در این شرکت، با همه مشکلات در این شرایط سخت بیانگر تصمیم گیری‌های صحیح و شجاعانه‌ای بود که با کمک افرادی شجاع و خلاق به دست آمده است.

وی افزود: نباید در زمان بمانیم بلکه باید با زمان جلو برویم تا پیشرفت کنیم و نسل‌های آینده نتیجه و دستاورد این پیشرفت‌ها و تصمیم گیری‌های مدیریتی را ببینند.

بهمنی تصریح کرد: ما باید زمان را بخریم و در زمان حال، نمانیم و همچنین نباید فقط به ایرادات توجه کنیم و باید خوبی ها را نیز ببینیم که اگر این گونه تصمیم گیری‌ها اتفاق بیفتد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و در این صورت می‌توانیم برای نسل‌های آینده اثرگذاری مثبتی به جا بگذاریم.

وی ادامه داد: ما در بحث آموزش و تربیت استادان، تکنسین‌ها و مهندسین هیچوقت توقف نکردیم و همواره توانسته‌ایم در بخش‌های مختلف حرکت کنیم و از گذر زمان، جا نمانیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خاطر نشان کرد: مهمترین فاکتور در مدیریت، شجاعت، تصمیم سازی و تصمیم گیری است که باید به آن توجه شود و در زمان متوقف نشد؛ باید خود را با شرایط و زمان وفق دهیم.

وی افتتاح ساختمان پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران را برای آینده این شرکت بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: این مسأله جز با همکاری و هماهنگی پیمانکاری مقتدر و توانمند امکانپذیر نبود زیرا این شرکت در بخش مالی مشکلات فراوانی را دارد.

به گزارش ایسنا، همزمان با ایام دهه فجر ساختمان تازه ساخت پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز با 20 هزار متر مربع زیر بنا در چهار طبقه و با اعتبار بیش از 332 میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا