/شادمانه عید انقلاب/

سیف: پیام حضور مردم در راهپیمایی ایستادگی برای اهدافشان است

سیف: پیام حضور مردم در راهپیمایی ایستادگی برای اهدافشان است

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را به دنیا دادند که هیچ‌گاه هیچ‌گونه تهدیدی در آنها اثر نمی‌گذارد و برای رسیدن به اهدافشان با تلاش و مقاومت و ایستادگی حرکت می‌کنند.

ولی‌الله سیف در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر و پرشورتر بوده است، گفت: امید و شور و هیجان ایجاد شده در مورد پیشرفت‌های اخیر این زمینه را ایجاد کرد که مردم با حضور خود از اقدامات انجام شده حمایت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه حضور مردم موثر در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد که مردم همواره برای حمایت از نظام مصمم هستند، گفت: یکی از صحنه‌های تجلی حمایت از نظام، شرکت پرشور در انتخابات است که طبیعتاً این تجلی را می‌توان به صورت جدی‌تر و قوی‌تر در انتخابات 7 اسفند مشاهده کرد.

سیف با بیان اینکه پیام حضور مردم به دنیا این است که هیچ‌گاه هیچ‌گونه تهدیدی در آنها اثر نمی‌کند، گفت: مردم با این حضور این پیام را به دنیا دادند که برای رسیدن به اهدافشان با تمام تلاش و مقاومت و ایستادگی حرکت می‌کنند تا دستاوردهای موردنظرشان را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه مردم از پای نمی‌ایستند، گفت: ایستادگی مردم در برجام هم دنیا را به این نتیجه رساند که حق مسلم ایران را به رسمیت بشناسند و اتهامات به نظام جمهوری اسلامی را پس گیرند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا