توئیتر 2 میلیون کاربر خود را در عرض سه ماه از دست داد

اینستاگرام هم از توئیتر پیشی گرفت

اینستاگرام هم از توئیتر پیشی گرفت

دیوید گلدمن/گزارشگر: واقعیت این است که توئیتر در حال از دست دادن مشتریانش است.

شاید باورش برای آن‌ها که عاشق توئیتر هستند سخت باشد اما این شرکت آنقدر محبوب نیست که موفق بشود. واقعیت این است که توئیتر در حال از دست دادن مشتریانش است.

این شرکت شبکه اجتماعی در روز چهارشنبه اعلام کرد 2میلیون نفر از کاربران خود را در سه ماه پایانی 2015 از دست داده‌است. سهام این شرکت چند ساعت بعد بیش از 12درصد سقوط کرد.

توئیتر بیش از 350میلیون کاربر فعال تا پایان سال 2015 داشت. این در حالی است که تعداد کاربران فیسبوک بیش از 1میلیارد و 600میلیون نفر بود.

توئیتر بیش از 350میلیون کاربر فعال تا پایان سال 2015 داشت. این در حالی است که تعداد کاربران فیسبوک بیش از 1میلیارد و 600میلیون نفر بود

گوگل نیز بیش از 1میلیارد کاربر دارد. جالب اینجاست که حتی اینستاگرام نیز در ماه سپتامبر از توئیتر پیشی گرفته و اکنون بیش از 400میلیون کاربر دارد.

هر چند توئیتر تا کنون موفق به فروش سهام خود شده‌است اما سرعت آن بسیار لاک‌پشتی بوده‌است. این شرکت هنوز نتوانسته‌است در برابر محصولات رقبا خود را درست نشان بدهد.

مدیریت جدید به همراه طراحی و محصولات جدید هیچ کدام تا کنون موفق نشده به داد این شرکت برسد. رشد این شرکت متوقف شده‌است و سودی به همراه ندارد.

شرکت توئیتر از مشکل خود آگاه است و تلاش کرده محصولات جدیدی را معرفی کند. این شرکت در روز چهارشنبه الگوریتم جدیدی برای کارهایش معرفی کرده‌است و امید دارد بتواند کاربران را به خود جذب کند.

در این بین طوفانی در مدیریت توئیتر به پاست. هنوز برای مدیرعامل‌ها در به روی یک پاشنه نمی‌چرخد و هر روز همه چیز تغییر می‌کند. از دست دادن 2میلیون مشتری در عرض سه ماه برای این شرکت بسیار گران تمام شده‌است.

منبع: سی‌ان‌ان مانی

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا