حراج شماره‌ تلفن‌های انقلابی/ 9113571122 چقدر می‌ارزد؟

حراج شماره‌ تلفن‌های انقلابی/ 9113571122 چقدر می‌ارزد؟

چند شب مانده به پایان حراج بزرگ شماره تلفن‌های رند همراه اول، شماره تلفن‌های انقلابی به مبلغ پایه پنج و هفت میلیون تومان به حراج گذاشته شده است.

در روزهای پر خاطره برای ایران که همه ایرانیان را به یاد انقلاب می‌اندازد، شرکت همراه اول شماره‌تلفن‌های رند خود را به غیر از دو شماره تقویمی از 500 هزار تا دو میلیون و 600 هزار تومان به حراج گذاشته است. در میان شماره تلفن‌های رند همراه اول که به مناسبت دهه فجر روی سایت این شرکت قرار گرفته است، دو شماره تلفن انقلابی یکی به میزان پنج و دیگری به میزان هفت میلیون تومان به حراج گذاشته شده‌اند. 

شماره این خط که امروز با عنوان شماره‌های تقویمی به مخاطبان پیامک شده است، روز پیروزی انقلاب اسلامی را با کد 091 به همراه دارند.

قیمت پایه این شماره‌ها (9113571122 و دیگری 9122111357) است که هر دو شماره روز پیروزی انقلاب اسلامی را یاد آوری می‌کند پنج و دیگری به میزان هفت میلیون تومان پیشنهاد شده است، از این رو ممکن است در زمان خرید این دو خط تلفن همراه به مبالغی بیش از این خریداری شوند. 

در بخشی از سایت شرکت همراه اول، تعداد محدودی شماره تلفن رند دیگر وجود دارد که قیمت هر یک از حدود 500 هزار تا دو میلیون تومان بسته به رند بودن آن‌ها به حراج گذاشته شده است. 

به گفته همراه اول، این حراج از روز بیستم بهمن‌ماه تا 25 بهمن‌ماه برای همه کدهای همراه اول از جمله 913، 918، 917 و غیره ادامه دارد. 

به گزارش اقتصادنیوز، پیش از این نیز همواره شماره تلفن‌های رند مشتری‌های زیادی داشته اند که این بار همراه اول توانسته است با ابتکار عمل و در سالروز سی و هفتمین روز پیروزیی انقلاب این شماره تلفن‌های تقویمی را به حراج گذارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا