/دیدگاه/سید محمد رضا موسوی

دولت مشغول سیاست؛ مردم درگیر معیشت

دولت مشغول سیاست؛ مردم درگیر معیشت

عدم توجه دولت به مشکلات معیشتی مردم و فرار از پاسخگویی دولت از سئوالات رسانه ها در این موضوع بیانگر دست های خالی دولت است. دولت در کنار این فرار سعی می کند با ایجاد تنش در حوزه سیاسی و بازی های انتخاباتی و وعده درمانی برای خود زمان بخرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،سید محمد رضا موسوی در یادداشتی با عنوان «دولت مشغول سیاست؛ مردم درگیر معیشت» نوشته است:

مشغله های انتخاباتی و سیاسی دولتی ها آنقدر زیاد شده که توجه لازم را به مشکلات معیشتی مردم ندارند. ورود صریح رییس جمهور و بیان اینکه مجلس دلخواه ایشان چگونه است و صدور بیانیه های انتخاباتی استانداران و مجریان انتخابات و جلسات متعدد سیاسی دولتی ها در سطوح مختلف برای انتخابات بیانگر آن است که این روزها پس از برجام دغدغه اصلی دولتی ها اشغال مجلس و تشکیل یک مجلس دولت ساخته است.
این در حالی است که بحران رکود سراسر اقتصاد کشور را در بر گرفته و روزی نیست که خبر تعطیلی کارگاهها و کارخانه های داخلی شنیده نشود. از طرفی در آستانه دهه فجر و ایام نوروز مردم شاهد افزایش قیمت ها بخصوص در حوزه حمل ونقل ریلی هستند.
دهک های پایین جامعه و حتی متوسط کشور سفره هایشان در دوره دولت تدبیر و امید روزانه کوچک شده است و با افزایش نرخ حامل های انرژی و واقعی سازی قیمت ها در عمده ی بخش ها بدون توجه به توان مردم وضع ناگواری برای مردم پدید آمده است. به شکلی که کارمندان دولت عمدتا در میانه ماه دچار استقراض می شوند و دیگر مردم هم با فروش سرمایه های خود در حال امرار معاش هستند.
عدم توجه دولت به مشکلات معیشتی مردم و فرار از پاسخگویی دولت از سئوالات رسانه ها در این موضوع بیانگر دست های خالی دولت است. دولت در کنار این فرار سعی می کند با ایجاد تنش در حوزه سیاسی و بازی های انتخاباتی و وعده درمانی برای خود زمان بخرد ولیکن طرفداران گذشته دولت دهم قائل به این هستند که ناکارآمدی اقتصادی دولت مشهود و غیرقابل انکار است و عمدتا خلف وعده های دولت باعث شده امیدی به آینده هم نداشته باشند.
انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا