هراتیان:

سرمایه‌گذاری خارجی در فولاد هرمزگان سبب تحول استان می‌شود

سرمایه‌گذاری خارجی در فولاد هرمزگان سبب تحول استان می‌شود

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری خارجی در صنعت فولاد هرمزگان سبب تحول استان می شود گفت: به دنبال سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران، تحول عظیمی در استان هرمزگان و حتی کشور ایجاد می شود.

به گزارش ماین نیوز، مسعود هراتیان در حاشیه مراسم جشن انقلاب با اشاره به برکات نظام جمهوری اسلامی اظهارداشت: با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، پیشرفت ها و توسعه چشمگیری در همه زمینه ها به وجود آمده است.

وی، بندرعباس را از مهم ترین مراکز اقتصادی کشور دانست و بیان داشت: این شهرستان هم اکنون مسیر صنعتی شدن را به سرعت طی می کند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: پیشرفت و شکوفایی کشور همزمان با ناامنی موجود در منطقه خاورمیانه تحقق یافت و در حال حاضر کشور ایران اسلامی از یک امنیت ویژه ای برخوردار است.

هراتیان ادامه داد: استقبال سرمایه گذاران از تمامی کشورهای توسعه یافته از سرمایه گذاری در ایران به دلیل امنیتی است که در سایه حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری و استفاده درست از عقلانیت در بدنه دولت حاصل شده است.

وی، امضای قرارداد توسعه فولاد هرمزگان از ظرفیت 1.5 میلیون کنونی به 3 میلیون تن در سال را از مهم ترین ره آورد سفر اخیر رئیس جمهور و هیات همراه به کشورهای ایتالیا و فرانسه دانست.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: به دنبال سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران، بودجه مورد نیاز توسط آنان تامین و تحول عظیمی در استان هرمزگان و حتی کشور ایجاد می شود.

هراتیان با تاکید بر همکاری خانواده ها برای پشتبانی همسران ابرازداشت: فرهنگ سازی و انگیزش افراد از کانون خانواده نشأت می گیرد و سپس این فرهنگ به جامعه انتقال می یابد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا