با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی در فرابورس:

زیرمجموعه گروه بهمن درج نماد شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد

زیرمجموعه گروه بهمن درج نماد شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد

سرمایه گذاری ارزش آفرینان که از زیرمجموعه های گروه بهمن بشمار می رود با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی در فرابورس درج نماد شد و در نوبت عرضه های اولیه ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به پذیرش شرکت های جدید در فرابورس نشان می دهد سرمایه گذاری ارزش آفرینان به عنوان شصت و پنجمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا در اولین فرصت 10 درصد سهام آن عرضه اولیه شود.

این شرکت از چهارشنبه گذشته 21 بهمن با نماد "وآفر" در گروه سرمایه گذاری ها و در زیر گروه سایر واسطه های مالی پذیرش شده است.

طبق بررسی های بورس پرس، سهامداران عمده این شرکت گروه بهمن و سرمایه گذاری بهمن با 43 و 30 درصد و بیمه ملت با 16 درصد هستند. سال مالی آن هم 30 آذر بوده و در آخرین مجمع که 5 بهمن برگزار شده به ازای هر سهم 20 تومان سود توزیع شده است.

سرمایه اسمی این شرکت 30 میلیارد تومان است اما 30 آذر سال جاری، تاییدیه گزارش توجیهی 66.6 درصدی به سازمان بورس ارسال شده تا در صورت موافقت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به 50 میلیارد تومان برسد.

آخرین NAV (خالص ارزش دارایی ها) "وآفر" در 30 خرداد سال جاری 143 بوده و این شرکت تا پایان خرداد بیش از 1.4 میلیارد تومان زیان شناسایی کرده اما باید توجه به رشد هفته های اخیر بازار سهام باید منتظر تغییر این متغیر و اعلام آن بود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا