پروازهای ایرفرانس، بریتیش‌ایرویز و کی.ال.ام به تهران از فروردین

پروازهای ایرفرانس، بریتیش‌ایرویز و کی.ال.ام به تهران از فروردین

راه‌اندازی پروازهای ایرفرانس، بریتیش‌ایرویز و کی.ال.ام به تهران از فروردین انجام می شود.

 

حمیدرضا سیدی، گفت : این شرکت‌های اروپایی در دوران تحریم پروازهای خود را متوقف کرده بودند اما با اجرای برجام درخواست فعالیت خود در ایران را ارائه دادند که از فروردین این پروازها به مقصد تهران راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ایرفرانس، بریتیش ایرویز و کی.ال.ام برنامه‌های پروازی خود را به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ارائه دادند و برنامه پروازی آنها نیز نهایی شده است ، گفت: شرکت هواپیمایی ایرفرانس در مسیر پاریس - تهران، شرکت بریتیش ایرویز در مسیر لندن-تهران و شرکت هواپیمایی کی.ال.ام نیز در مسیر آمستردام - تهران برنامه‌های خود را برای آغاز پروازهای خود از فروردین 95 اعلام کردند.
علاوه بر این شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان که فعالیت خود را از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در مسیر فرانکفورت - تهران راه‌اندازی کرده است درخواست افزایش پروازهای خود به 7 پرواز در هفته را برای ایام فروردین ارائه داده است.
فعالیت 30 خط هوایی خارجی و 10 خط هوایی داخلی در فرودگاه بین‌المللی امام (ره)
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال حاضر 30 خط هوایی خارجی و 10 خط هوایی داخلی در فرودگاه امام فعالیت دارد، افزود: 40 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی به 70 مقصد خارجی از فرودگاه بین‌المللی امام پرواز دارد.
سیدی از افزایش 30 درصدی پروازهای نوروزی نسبت به وضعیت موجود پروازها خبر داد و گفت: بر اساس تقاضاهایی که تاکنون از سوی ایرلاین‌های داخلی و خارجی برای انجام پروازهای فوق‌العاده نورزی از 27 اسفند به بعد دریافت شده تقریبا روزانه230 پرواز فو‌ق‌العاده و برنامه‌ای برای نوروز روز در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ثبت شده است. هم اکنون در حال هماهنگی ساعات پروازهای نوروزی بر اساس منابع موجود فرودگاه از قبیل محل پارک هواپیما، تعداد کانترهای پذیرش مسافر و ظرفیت مسافران هستیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا