ایران خودرو توضیح داد و آماده بازگشایی نماد تا دقایقی بعد شد/ نکات سازمان بورس

ایران خودرو توضیح داد و آماده بازگشایی نماد تا دقایقی بعد شد/ نکات سازمان بورس

ایران خودرو درباره دریافت غرامت از پژو توضیح داد و آماده بازگشایی نماد با محدوديت نوسان قيمت تا دقایقی بعد شد. سازمان بورس هم در این باره نکاتی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی توضیحات سه روز گذشته مدیرعامل ایران خودرو درباره رویدادهای اخیر و مهم  این شرکت بورسی و اعلام دریافت غرامت 427 میلیون و 600 هزار یورویی پژو ، نماد معاملاتی "خودرو" در روز دوشنبه و بعد از شفاف سازی درباره غرامت از پژو که با نامه یکه زارع به رئیس سازمان بورس همراه بود، باز اما دقایقی بعد و ساعت 11:13 دقیقه همان روز بسته به دلیل ابهام در اطلاعات ارائه شده ، متوقف شد.

در این رابطه یک مقام مسئول به بورس پرس گفتخ بود: علت توقف مجدد نماد این شرکت لزوم دریافت اطلاعات تکمیلی درباره آثار مالی دریافت غزامت از پژو بود. چون در شفاف سازی مدیرعامل ایران خودرو موارد کلی مطرح شده و آثار مالی این رویداد با اهمیت را در درآمد اعلام نکرده است. سازمان بورس چهارشنبه گذشته در نامه ایی خواهان توضیحات مدیران ایران خودرو در این باره شده بود اما موارد اعلامی که در اخبار هم آمده بود، برای سازمان بورس کافی نبود. با این حال با توجه به روشن موارد کلی ، جا دارد این شرکت توضیحات جزئی تری ارایه دهد تا سهامداران در جریان اطلاعات کامل تر و جزی تر این موضوع باشند.

براساس این گزارش، با این اوصاف در شرایطی کامیار عطایی معاون اقتصادی ایران خودرو توضیحاتی داده  است که سازمان بورس هم مواردی را اعلام کرده است. به این ترتیب نماد معاملاتی ایران خودرو تا دقایقی دیگر با محدوديت نوسان قيمت در بورس باز می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا