همزمان با راه اندازی باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات: کنترل نرخ دلار حاصل افزایش صادرات غیرنفتی است

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات: کنترل نرخ دلار حاصل افزایش صادرات غیرنفتی است

تهران- ایرنا- مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران کنترل نرخ دلار در دوره کاهش پیاپی قیمت نفت را حاصل افزایش صادرات غیرنفتی دانست.

«سیدکمال سیدعلی» امروز سه شنبه در آیین راه اندازی باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران گفت: در شرایط کاهش قیمت نفت اگر صادرات غیرنفتی قابل توجهی نداشتیم، با افزایش قیمت ارز روبرو می شدیم.
سیدعلی افزود: امروز ارز حاصل از صادرات، کل ارز مورد نیاز واردات کشور را تامین می کند.
وی بر افزایش صادرات غیرنفتی کشور در سه دهه گذشته تاکید کرد و گفت: در اوایل دوران پیروزی انقلاب اسلامی، ایران سالیانه 500 میلیون دلار صادرات غیر نفتی داشت که این رقم در سال 1380 به سه میلیارد دلار افزایش یافت؛ این رقم امروز به 26 میلیارد دلار رسیده است.
مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران افزود: در شرایطی که قیمت نفت خام ایران در دو سال گذشته از 120 دلار به کمتر از 30 دلار کاهش پیدا کرده است، نرخ دلار در این دوره زمانی از 37 هزار ریال به 36 هزار ریال کاهش پیدا کرده است.

** لزوم ارتباط نظام مند بانک توسعه صادرات و صادرات کنندگان
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در حاشیه راه اندازی باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران، در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات با هدف ارتباط نظام مند میان این بانک و صادرات کنندگان راه اندازی شد.
«علی صالح آبادی» اضافه کرد: در شرایط تازه پس از تحریم ها که خدمات بانک توسعه صادرات در زمینه ارزی گسترده و متنوع تر می شود، به تعامل مستمر با مشتریان نیاز داریم؛ مشتریان می توانند از طریق این مجموعه، با بخش های مختلف ریالی، ارزی و اعتباری بانک، ارتباط مستقیم داشته باشند و ما نیز در این سامانه می توانیم گزارش های تحلیلی و آموزش های لازم را به آنها ارائه کنیم.
صالح آبادی همچنین در آیین راه اندازی باشگاه مشتریان از اجرای طرح «بانکداری شرکتی» در بانک توسعه صادرات خبر داد و گفت: این طرح که جزئیات آن در آینده اعلام می شود، بزودی در برخی شعبه های منتخب بانک توسعه صادرات اجرا می شود.
باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران، یک فضای مجازی و پل ارتباطی با مشتریان است که توسط بانک توسعه صادرات برای برقراری ارتباط مستمر و مستقیم با اعضا و ارائه بسته های سودآور با ارزش بالای درک شده توسط مشتری به آنها راه اندازی و اجرا می شود.
باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات شامل بخش های مختلفی مانند کافه صادرات، تخصیص امتیازات، پاداش ها و طرح های امتیازی است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا