تا پایان سال جاری

مزایده تامین تجهیزات بندر چابهار برگزار می‌شود

مزایده تامین تجهیزات بندر چابهار برگزار می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از برگزاری مزایده بین‌المللی تامین تجهیزات فاز یک طرح توسعه بندر چابهار تا پایان سال خبر داد و گفت: منابع مورد نیاز برای تامین تجهیزات توسط صندوق توسعه ملی تامین شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیاوش رضوانی اظهار کرد: پیش از گشایش اعتبار برای تامین تجهیزات فاز یک  طرح توسعه بندر چابهار، مزایده‌ای بین‌المللی با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که تا پایان سال برای این مزایده فراخوان می‌دهیم،تاکید کرد:‌مستندات بخش خصوصی داخلی و خارجی برای این مزایده را پس از دریافت توسط کارشناسان بررسی می‌کنیم و هر کسی که قیمت بهتری را ارائه دهد، برنده اعلام می‌شود.

وی با بیان این‌که منابع مالی مورد نیاز برای تامین تجهیزات از سوی صندوق توسعه ملی تامین شده است به مارین‌ تایمز گفت: مشکلی در این زمینه نداریم و پس از برگزاری مزایده و بررسی مستندات گشایش اعتبار ، خرید انجام می‌شود.

وی مبلغ تامین شده از سوی صندوق توسعه ملی را 333 میلیون دلار عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان پیش‌تر از گشایش اعتبار خرید تجهیزات طرح توسعه بندر چابهار تا یک‎ماه آینده خبر داد و گفت: برای تکمیل و تامین تجهیزات فاز یک توسعه این بندر به 1600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا