پتروشیمی ایران با اروپایی ها دست رفاقت می دهد

پتروشیمی ایران با اروپایی ها دست رفاقت می دهد

دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در خصوص همکاری بخش پتروشیمی ایران با اروپا، از همکاری کشورهای آلمان، ایتالیا و اسپانیا با ایران در زمینه پتروشیمی خبر داد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،احمد مهدوی طی گفتگویی در خصوص همکاری ایران با اروپایی‌ها در زمینه پتروشیمی، عنوان کرد: به طور قطع تمایل از سوی دو طرف برای یک همکاری وجود دارد. هم اروپا به مواد اولیه پتروشیمی ایران نیاز دارد و هم تولیدات پتروشیمی ایران روز به روز بالاتر می‌رود و پتانسیل این همکاری وجود دارد.

وی با اشاره به ورود برخی واحدهای پتروشیمی ایران به مدار تولید و بالا رفتن ظرفیت همکاری‌های بین‌المللی، عنوان کرد: در شرایط کنونی بخش‌های بازرگانی واحدهای پتروشیمی به صورت پیگیر مساله همکاری ایران با اروپا را دنبال می‌کنند تا به نتیجه برسد.

مهدوی در خصوص کشورهایی که امکان همکاری با ایران را داشته باشند،‌گفت: ایران امکان همکاری با کل اروپا را دارد. کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی پتانسیل همکاری با ایران در زمینه پتروشیمی را دارند.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی عنوان کرد: کیفیت تولیدات پتروشیمی ایران بالاست و اگر قیمت هم منطقی باشد، مشتریان خوبی خواهد داشت.

 

منبع : اقتصاد نیوز

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا