سردبير پلاتس به ايران مي‌آيد

سردبير پلاتس به ايران مي‌آيد

گروه صنایع معدنی >فولاد - ششمين همايش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ايران در حالي هفته آينده برگزار مي شود که يکي از سخنرانان اصلي آن دايانا کينچ، سردبير نشريه پلاتس (Platts) است.

به گزارش ماین نیوز، نشريه پلاتس در تعيين قيمت سنگ آهن در دنيا تاثيرگذار است و گفته مي شود بهترين تحليل ها را در رابطه با سنگ آهن ارائه مي کند. پلاتس در زمينه صنعت فولاد ايران نيز بولتني را منتشر کرده و در روز دوم همايش چشم انداز فولاد قرار است کارگاه آموزشي را برگزار کند.

سردبير نشريه پلاتس در سخنراني خود در روز اول همايش قرار است سياست گذاري ها در بازار مواد اوليه فولاد را تشريح کند. چهار مرکز اصلي اين نشريه که در زمينه هاي مختلف فعاليت مي کند در کشورهاي انگليس (دفتر مرکزي)، آمريکا (در حوزه نفت، گاز و پتروشيمي)، استراليا (سنگ آهن) و چين (فولاد) است. محورهاي اصلي ششمين دوره همايش فولاد، رقابت پذيري راهکار توسعه پايدار، فروش و راهکارهاي خروج از رکود بازار و چشم انداز بازار ايران و جهان در سال 1395 است.

بررسي وضعيت طرح هاي در دست اجرا، بررسي چرايي رکود بازار فولاد، پاسخ به پرسش کليدي زمان خروج از رکود در بازار فولاد، همچنين برقراري ارتباط با شرکاي جديد تجاري از جمله موضوعات کليدي است که در اين همايش بررسي مي شود. اين همايش قرار است در روزهاي 27 و 28 بهمن ماه در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا