رئیس اتاق سمنان:

کارآفرینان نمونه استان سمنان انتخاب می شوند

کارآفرینان نمونه استان سمنان انتخاب می شوند

سمنان - رئیس اتاق سمنان از بررسی و ارزیابی کارآفرینان نمونه استان خبر داد و گفت: هدف و نقشه راه مشترک تشکل های تخصصی اجماع نظران فعالان اقتصادی و کار آفرینان در عرصه تولید است.

علی اصغر جمعه ای صبح سه شنبه در چهارمین نشست کانون کارآفرینان استان سمنان در محل اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاوری سمنان، نقش تشکلها و انجمن ها را در فضای کسب و کار مهم عنوان کرد و افزود: کار تخصصی تشکلها در حوزهای مختلف کسب و کار با گرایش های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری  بسیار مفید فایده و رویکرد تاثیر گذار را به همراه خواهد داشت.

وی ازدیاد تشکل های همسو را بسیار پرهزینه و غیر حرفه ای  دانست و اضافه کرد: در شرایط حال حاضر تشکل های همسو و موازی بسیار زیاد در حوزه های اقتصادی فعالیت می کنند که متاسفانه اثرگذاری های لازم را نداشته و نتوانسته بازخورد مناسبی در فضای کسب و کار ایجاد کنند.

 رئیس اتاق سمنان تصریح کرد:  هدف و نقشه راه مشترک  تشکل های تخصصی  اجماع نظران قعالان اقتصادی و کار آفرینان در عرصه تولید  است.

اسماعیل غنیان مدیرکل سازمان تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی استان سمنان هم در این نشست حل مشکلات کارآفرینان را از اولویت ها این اداره کل بر شمرد  و ادامه داد:  کمیته ای در راستای رفع مشکلات  کارآفرینی تشکیل و مولفه های  همانند مرکز مشاوره کارآفرینی  با آئین نامه مشخص مد نظر قرار گرفته تا خدمات لازم به کارآفرینان ارائه شود.

در این نشست دستورالعمل انتخاب کارآفرینان نمونه استان سمنان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا