شاخص بورس رکورد زد:

آشیانه 78 هزار واحدی فتح شد

آشیانه 78 هزار واحدی فتح شد

شاخص اصلی بورس تهران در معاملات امروز خود به مسیر افزایشی خود ادامه داد و با رشد 2هزار و 415 واحدی از کانال 75 هزار واحد پرواز کرده و بر آشیانه 78 هزار واحد فرود آمد.

 

 

بورس تهران در معاملات امروز خود شاهد رکوردشکنی جدیدی بود به طوری که رشد قیمت‌ها و افزایش تقاضا  در این بازار بسیار مشهود بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شاخص اصلی بورس تهران در معاملات امروز خود به مسیر افزایشی خود ادامه داد و با رشد  2هزار و 415 واحدی از کانال 75 هزار واحد پرواز کرده و بر آشیانه  78 هزار واحد فرود آمد.

بر اساس این گزارش، شرکت های مهم در این بازار مانند ایران خودرو و سایپا نیز با توقف و بازگشایی نماد مواجه شدند و شرکت ایران خودرو به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات با توقف نماد همراه شد.

در ساعات معاملاتی امروز، در کنار تشکیل صف های میلیونی خرید برای گروه خودرویی، گروه بانکی نیز به ادامه مسیر صعودی خود ادامه دادند و با افزایش قیمت و تقاضا همراه شدند.

با این حال در بازار امروز شرکتهای مخابرات، هلدینگ خلیج فارس، بانک ملت، صادرات، پالایشگاه بندرعباس، فولاد مبارکه، بانک تجارت، تاپیکو، پالایشگاه اصفهان، مپنا و بانک پارسیان بیشترین تاثیر را در رشد شاخص ها در بورس تهران بر جای گذاشتند.

امروز همچنین شرکتهای سایپا، سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری رنا و تجارت الکترونیک پارسیان بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند.

در معاملات امروز حجم و ارزش معاملات هم با روند صعودی همراه شد و و ارزش بازار سرمایه تا سطح 336 هزار میلیارد افزایش یافت.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا