کدام شرکت ها امروز در تالار پتروشیمی خوب فروختند؟

معاملات پلی پروپیلن ها زیر ذره بین

معاملات  پلی پروپیلن ها زیر ذره بین

پلی پروپیلن های نساجی، شیمیایی و فیلم نویدزرشیمی امروز به میزان قابل توجهی از سوی خریداران مورد معامله قرار گرفتند، به طوری که کل عرضه پلی پروپیلن های فیلم ۵۲۵J و ۴۲۲H به فروش رفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» ، پلی پروپیلن ZR۲۳۰ نویدزرشیمی هم در این روز دو برابر عرضه یعنی ۴۴۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۳۲ تومان بود و معامله گران میانگین قیمت ۳هزار و ۶۸۲ تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند. پلی پروپیلن نساجی ۵۱۰L این مجتمع هم به میزان ۴۲ تن و پلی پروپیلن شیمیایی ۵۱۵MA هم به همین میزان با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۵۳ تومان خریداری شد.

در همین حال نیز عرضه پلی اتیلن سنگین لوله مارون با تقاضای بیش از عرضه روبه رو شدند، به طوری که عرضه۱۹۸ تنی این کالا ۷۴۸ تن تقاضا داشت،قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۷۲ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا هم ۴هزار و ۵۲ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن های نساجی Z۳۰s و C۳۰s مارون نیز در این روز با قیمت های پایه مورد داد و ستد قرار گرفتند. در همین حال پلی پروپیلن های نساجی ۱۱۰۲XL و ۱۱۰۲Lپتروشیمی رجال  مشتری نداشتند اما پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK پتروشیمی رجال به میزان ۴۲ تن با نرخ پایه ۳ هزار و ۱۲ تومان مورد معامله قرار گرفت.

بررسی معاملات نشان می دهد امروز پلی پروپیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ پتروشیمی آریاساسول بیش از کالاهای دیگر مورد توجه خریداران بود، به طوری که عرضه ۱۷۶۰ تنی آن بیش از ۵ هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۱۶ تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا ۳ هزار و ۸۴۵ تومان رقم خورد.

گرید SF۶۰ پلی نار هم امروز که به میزان یک هزار تن عرضه شده بود، یک هزار و ۳۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۲ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن ۳ هزار و ۲۹ تومان رقم خورد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا