فتح قله 75 هزار واحدی در بورس تهران

فتح قله 75 هزار واحدی در بورس تهران

شاخص بورس، ماه یازدهم سال را با شاخص 66 هزار و 960 واحد آغاز کرد اما با سرعت بالایی به رشد خود ادامه داد

شاخص بورس امروز هم با سرعت بالایی به رشد خود ادامه داد و موفق به فتح قله 75 هزار واحدی شد.

در معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس یک هزار و 126 واحد افزایش یافت و به 75 هزار و 695 واحد رسید.

شاخص بورس، ماه یازدهم سال را با شاخص 66 هزار و 960 واحد آغاز کرد اما با سرعت بالایی به رشد خود ادامه داد تا رویه جدیدی در پیش گرفته شده باشد.

بازار سرمایه که از میانه دی ماه 92 وارد فضای رکود شده بود و تنزل شاخص را تجربه کرده بود، از میانه دی ماه 94 تغییر مسیر داد و دوران رونق را آغاز کرد.

روز گذشته نیز بازار سهام شاهد تقویت حجم و ارزش معاملات روزانه خود بود. شاخص کل دیروز با رشد 465 واحدی به عدد 74 هزار و 569 واحد رسیده بود.

براساس این گزارش، دیروز معاملات سهام در نماد معاملاتی 3 شرکت بانک صادرات با 63 واحد، پالایش نفت بندرعباس با 55 واحد و بانک تجارت با 54 واحد افزایش، بالاترین تاثیر مثبت را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل معاملات سهام در نماد معاملاتی 3 شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با 64 واحد، فولاد مبارکه با 28 واحد و کشتیرانی ج.ا.ا با 21 واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی را در براورد این نماگر به دوش کشیدند.

طی معاملات دیروز نماد معاملاتی شرکت‌های سیمان آرتا اردبیل، سرمایه‌گذاری پردیس، حق تقدم خرید سهام کارخانجات نساجی بروجرد، سیمان لار سبزوار و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق نسیم از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری و قند بیستون متوقف شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا