مدیرعامل ایرباس:برای فروش هواپیما به ایران نیامدیم

مدیرعامل ایرباس:برای فروش هواپیما به ایران نیامدیم

اقتصاد > صنعت - مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایرباس گفت:ما می‌خواهیم سهمی در برقراری روابط اقتصادی ایران با کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، این مدیر آلمانی که در راس شرکتی جای دارد که متشکل از متخصصانی از آلمان، اسپانیا، چین و بریتانیا به مرکزیت فرانسه است، گفت: من لازم مي‌بينم كه دو نكته را بيان كنم: اول اين‌كه ايرباس يك شركت كاملا اروپايي است. يعني شراكت با ايرباس به معني شراكت با آلمان، فرانسه، بريتانيا و ايتاليا است. اين مساله مهم است زيرا به عنوان يك شركت بزرگ اروپايي مي‌خواهيم سهمي در برقراري روابط اقتصادي با ايران و كشورهاي اتحاديه اروپا داشته باشيم.

توماس آندرس گفت: نكته دوم اين كه فروش هواپيما، آموزش خلبانان، كمك در نگهداري هواپيما، مدرن‌سازي سيستم هدايت پرواز، همگي مسایل مهمي هستند، اما ديد ما ديد بلندمدت است. ما روي اين موضوع تمركز مي‌كنيم كه چه كمكي مي‌توان از لحاظ فني و مهارتی انجام داد. هدف ما تشويق جوانان به فعاليت در زمينه هوانوردی است و توجه ما بر همكاري‌های اجتماعي و توسعه توانمندی جوانان متمركز شده است.

وي افزود: بنابراين ايرباس و ATR تنها براي فروش هواپيما اينجا نيستند بلكه هدف ما ايجاد رابطه‌ای پرثمر و پايدار است و بعد از اعلام برداشته شدن تحريم‌ها، مسایل دشواری همچون تامين مالي را پيش رو داريم كه همانطور كه بيان شد براي آن راه حل‌هايي داريم. بنابراين، اين امر نقطه شروع ايجاد رابطه‌ای مستحكم و پرثمر با ايران، ايران اير و ساير شركت‌ها است و همچنين در زمينه روابط اجتماعي ميان كشورهايمان كه اميد داريم بتوانيم استعداد جوانان ايرانی را براي آينده صنعت هوايی شكوفاتر كنيم.

3535

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا