درباره افزایش و کاهش سرمایه ۷ زیرمجموعه و واگذاری چند قطعه زمین:

سایپا برای بازگشایی نماد برنامه زمان بندی داد + توضیح کوتاه اما مهم سازمان بورس

سایپا برای بازگشایی نماد برنامه زمان بندی داد + توضیح کوتاه اما مهم سازمان بورس

شرکت سایپا برنامه زمان بندی افزایش و کاهش سرمایه ۷ زیر مجموعه و واگذاری چند قطعه زمین را اعلام کرد تا آماده بازگشایی نماد شود. سازمان بورس هم توضیحی کوتاه اما مهم و قابل اعتنا داده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نماد سایپا که 12 بهمن به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده چهارشنبه گذشته و برای تصمیم گیری در خصوص شمولیت مفاد 141 قانون تجارت بسته شده بود ، با ارایه اطلاعات جدید آماده بازگشایی شد.

براساس این گزارش، "خساپا" مجمع فوق العاده را با اعلام رویدادهای مثبتی مبنی بر واگذاری زیرمجموعه ها و برنامه افزایش سرمایه گروه و چند شرکت وابسته از جمله پارس خودرو و زامیاد و ... برگزار کرده بود اما شرط بازگشت مجدد به بورس منوط به ارایه برنامه زمان بندی تا پایان سال در مورد واگذاری ها و خروج از شمولیت مفاد ماده 141 قان تجارت بود.

به این ترتیب سایپا 1.7 هزار میلیارد تومانی برنامه زمان بندی افزایش و کاهش سرمایه 7 زیر مجموعه و واگذاری چند قطعه زمین را اعلام کرد تا آماده بازگشایی نماد شود. سازمان بورس هم در این باره توضیحی کوتاه اما مهم و قابل اعتنا داده که تلویحا" حکایت از احتمال عدم تحقق برنامه زمان بندی تا پایان سال دارد.

بنابر اعلام اداره نظارت بر ناشران بورسی، افزایش سرمایه شرکت های پارس خودرو، سایپا دیزل، زامیاد، سایپا آذین و رایان سایپا منوط به طی کردن مراحل قانونی و اخذ مجوز سازمان است که این امر مستلزم تهیه و ارسال و مدارک مورد نیاز و تایید ادارات مربوطه است و تاریخ های اعلامی توسط شرکت صرفا" برنامه زمان بندی پیش بینی شده توسط مدیریت شرکت ( ساپیا) است و جهت مراجعه ذی ربط الزام آور نیست. بدیهی است مسئولیت اجرای برنامه زمان بندی به عهده مدیریت شرکت است.

برنامه زمان بندی افزایش و کاهش سرمایه ۷ زیر مجموعه و واگذاری چند قطعه زمین

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا