تجدید میثاق جمعی از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی با آرمان های امام (ره)

تجدید میثاق جمعی از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی با آرمان های امام (ره)

شهرری ـ ایرنا ـ جمعی از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی کشور روز یکشنبه در آیینی همزمان با هفتمین روز از سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا به همین مناسبت محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان این وزارتخانه ضمن حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یاد و خاطره امام راحل (ره) را گرامی داشتند.
بر اساس این گزارش علی طیب نیا وزیرامور اقتصادی و دارایی به همراه معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان این وزارتخانه نیز امروز با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب ادای احترام کردند.
مدیران و کارکنان فدراسیون فوتبال، ورزش ناشنوایان، فدراسیون دو و میدانی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان امور مالیاتی، سازمان امور ایثارگران ناجا، پادگان آموزشی شهید اسدی کهریزک، سازمان بیمه مرکزی ایران از دیگر شخصیتها و کارکنان و دوستداران انقلاب اسلامی بودند که امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) نسبت به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
سازمان صنایع هوایی، سازمان سنجش و آموزش کشور، بانک ملی ایران، بانک سپه و موسسه مالی اعتباری کوثر از دیگر نهادهایی بودند که مدیران و کارکنان آن با حضور در مرقد مطهر امام(ره) با آرمان های ایشان، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا