رشد ۴۱۹ واحدی شاخص کل بورس

رشد ۴۱۹ واحدی شاخص کل بورس
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۴۱۹ واحد رشد در ارتفاع ۷۴ هزار و ۱۰۳ واحد ایستاد.

به گزارش استیل ایران به نقل از مهر، در پایان معاملات امروز تعداد یک هزار و ۷۲۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۳۷۴ هزار میلیارد ریال در ۱۱۴ هزار نوبت داد و ستد شد.

تمامی شاخص های بورسی امروز مثبت بودند به گونه ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۶۱ واحد، شاخص کل (هم وزن) ۲۰۱ واحد، شاخص قیمت (هم وزن) ۱۷۰ واحد، شاخص قیمت (هم وزن) ۱۷۰ واحد، شاخص آزاد شناور ۶۱۰ واحد، شاخص بازار اول ۲۷۸ واحد و شاخص بازار دوم هزار و سه واحد رشد کرد.

بیشترین اثر مثبت بر حرکت دماسنج بازار سرمایه نیز توسط نمادهای معاملاتی فملی، حکشتی، شبندر، و صندوق و خودرو بوده است البته نمادهای پارسان و کچاد با افت خود مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

همچنین در نخستین روز هفته، ضمن رشد ۱۰ واحدی شاخص فرا بورس (آیفکس)، ۵۴۰ میلیارد ریال معامله در ۵ نماد اسناد خزانه اسلامی انجام شد.

در بازار اول ۸۷ میلیون و ۵۱۰ هزار ورقه بهادار به ارزش ۸۰۱ میلیارد ریال و در بازار دوم ۱۳۰ میلیون ورقه بهادار با رقم ۴۸۰ میلیارد ریال دادوستد شد.

امروز در مجموع ۳۳۷ میلییون ورقه بهادار در ۳۳ هزار نوبت به ارزش ۲ هزار و ۴۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت. آیفکس نیز با ادامه دادن روند صعودی، رشد ۱۰ واحدی را ثبت کرد و به ۸۰۲ واحد رسید.

امروز همچنین اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن ضمن افت قیمت، در محدوده ۸۵۰ تا ۸۸۰ هزار ریال دست به دست شد و بالاترین قیمت این اوراق در نماد آذرماه ۹۴ رقم خورد.


بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا