مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل به مهر خبر داد؛

افتتاح ۹۴۴ میلیارد ریال پروژه ویژه تولیدی و اقتصادی در اردبیل

افتتاح ۹۴۴ میلیارد ریال پروژه ویژه تولیدی و اقتصادی در اردبیل

اردبیل – مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل از افتتاح و بهره برداری پروژه‌های صرفا اقتصادی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۹۴۴ میلیارد ریال طی ایام دهه فجر در این استان خبر داد.

ارژنگ عزیزی در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه های افتتاحی پروژه های دهه فجر در اردبیل طی گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این میزان پروژه در قالب ۷۴ طرح ویژه اقتصادی و تولیدی تعریف شده و به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اجرایی شدن این تعداد طرح در تمام شهرستان های استان متذکر شد: این پروژه ها از سوی سرمایه گذاران خصوصی و شخصی ایجاد شده است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل با بیان اینکه از مجموع ۹۴۴ میلیارد ریال ارزش این طرح ها تنها ۲۸۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی بوده است، بیان داشت: بیش از ۶۶۳ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز نیز آورده شخصی و سرمایه گذار طرح بوده است.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه امسال همزمان با سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ۳۸۰ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح این استان بهره برداری می شود، تصریح کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

عزیزی با اشاره به اجرای این طرح ها از سوی ۳۹ دستگاه اجرایی استان یادآور شد: ۳۰ پروژه حوزه راه و شهرسازی در بخش شهری و روستایی با اعتبار ۸۱۵ میلیارد ریال از مهمترین طرح های افتتاحی دستگاه های اجرایی در دهه فجر است.

وی با اشاره به اجرای۲۷ طرح کشاورزی با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال در استان، بیان داشت: پروژه های آب منطقه ای اردبیل در قالب چهار طرح با ۴۴۰ میلیارد ريال و آب و فاضلاب استان در قالب سه طرح با ۲۴۵ میلیارد ریال از طرح های افتتاحی این ایام بود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل با اشاره به اجرای ۴۵ طرح عمرانی و توسعه شهری با ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری اردبیل یادآور شد: عملیات گازرسانی به ۸۵ روستای استان نیز با ۲۸۰ میلیارد ریال طی ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا