رشد ادغام فولادسازان در ۲۰۱۵

رشد ادغام فولادسازان در ۲۰۱۵

گروه صنایع معدنی >فولاد - در دنیا 4 مشاور مادر در قالب شرکت‌های حسابرسی وجود دارند که شامل PWC (انگلستان)، Deloitte (آمریکا)، Ernest Young (انگلستان) و KPMG (هلند) هستند که خدمات مشاوره‌ای نیز به بخش‌های مختلف اقتصادی از قبیل صنعت، نفت و گاز، برق و زیرساخت، ساختمان، سلامت و ... ارایه می‌کنند. این 4 شرکت در مجموع سالانه 125 میلیارد دلار فروش دارند و تقریبا در همه شهرها و کشورها شعبه و دفتر دارند. این 4 شرکت دارای دپارتمان معدن و صنایع معدنی نیز بوده و گزارشات مفیدی در این خصوص منتشر می‌کنند.

به گزارش ماین نیوز، ارنست اند یانگ در آخرین گزارش "خرید یا ادغام" این حوزه اعلام کرده است که در سال 2015 تعداد ادغام شرکت‌های فولادی 29 عدد با رقم 4.6 میلیارد دلار بوده که علیرغم رشد 38 درصدی از نظر تعداد، 53 درصد افت ارزش دارد.

رشد تعداد ادغام‌ها عموما به منظور مدیریت فولاد چین بوده و با هدف کاهش فشار بدهی‌ها، رشد تنوع محصولات و ورود به بازارهای جدید است و پیش‌بینی می‌شود این روند در سال 2016 ادامه یابد.

بد نیست بدانیم که برخلاف کاهش ارزش ادغام‌ها در بخش فولاد در بخش‌هایی از قبیل طلا، روی و نیکل ارقام ادغام‌ها صعودی است. در واقع اگر شما معدن طلا، نیکل و روی دارید و به دنبال سرمایه‌گذار خارجی هستید (مثل معدن روی مهدی آباد) از فرصت بسیار بهتری نسبت به سایر مواد معدنی برخوردارید.


برای دریافت گزارش کامل ارنست اند یانگ اینجا کلیک نمایید.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا