دعوت وزیر صنعت برای سرمایه گذاری در شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان

دعوت وزیر صنعت برای سرمایه گذاری در شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان

سنندج- ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت در آئین عملیات اجرایی و احداث شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی کردستان از همه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرک دعوت کرد.

به گزارش ایرنا محمد رضا نعمت زاده روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری آغاز عملیات اجرایی و احداث شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی کردستان به خبرنگاران گفت: کردستان از نظر برخورداری از معادن مختلف یکی از استان های مناسب کشور است به همین دلیل در صدد تکمیل عملیات اکتشاف معادن در استان هستیم تا مردم با خیال راحت به سرمایه گذاری در حوزه معدن و فراوری از آن اقدام کنند.
وی گفت: دولت نیز با همکاری بخش خصوصی یک واحد فولاد را در کردستان در دستور کار قرار داده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از سرمایه گذاران حوزه پتروشیمی دعوت کرد در شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان سرمایه گذاری کنند و گفت: پتروشیمی کردستان اواخر امسال یا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گفته وی متولی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان شرکت پتروشیمی کردستان است و سرمایه گذران برای پیگیری جهت سرمایه گذاری، به این شرکت مراجعه کنند.
نعمت زاده در پاسخ به سوالی در مورد تدابیر دولت برای حل بیکاری در کردستان گفت: بیکاری با سرمایه گذاری بر طرف می شود و لازمه ایجاد شغل پایدار سرمایه گذاری پایدار است.
وی با اشاره به اینکه اراده دولت به سرمایه گذاری در کردستان است گفت: امیدواریم با توافقی که با پنج بعلاوه یک انجام شده است موانع سرمایه گذاری خارجی برداشته شود و بتوانیم با اتصال منابع خارجی به منابع بانکی و تقویت شبکه مالی مورد نیاز، سرمایه گذاری را در کشور و استان کردستان رونق دهیم.
محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنجشنبه 15 بهمن به منظور بهره برداری از چند پروژه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر به استان کردستان سفر کرده است.
بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان، کارخانه تولید سیمان چلچمه سارال و کارخانه تولید سیگارت شرکت فراسازان توتون آپادانا در شهرستان سقز از جمله طرح هایی است که با حضور وزیر صنعت در کردستان آغاز می شود.
آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید لاستیک کردستان و افتتاح و بازدید از کارخانه تولید شمش طلای شرکت زرکوه قروه از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به کردستان است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا