با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت/

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان

سنندج- ایرنا-عملیات اجرایی و احداث شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی کردستان روز پنجشنبه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در آیینی با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار کردستان در سنندج آغاز شد.

به گزارش ایرنا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در ایین بهره برداری از این شهرک گفت: این شهرک نخستین شهرک تخصصی کردستان است که با هدف فراهم کردن زمینه ایجاد واحدهای پایین دستی پتروشیمی در اراضی 130 هکتاری شرکت پتروشیمی کردستان احداث می شود.
محمد دره وزمی افزود: با احداث این شهرک امکان سرمایه گذاری و احداث واحدهای پایین دست پتروشیمی برای بخش خصوصی فراهم می شود.
وی گفت: پتروشیمی کردستان برای اخذ مجوز ساخت واحدهای تولید پالت پلاستیکی و کیسه های بسته بندی مواد پتروشیمی و کامپوننت های پلیمری دراین شهرک اقدام کرده است.
وی افزود: با احداث این شهرک زمینه ایجاد واحدهای پایین دست پتروشیمی کردستان وفرآوری مواد تولیدی این کارخانه پیشاپیش فراهم می شود.
دره وزمی اظهار امیدواری کرد کارخانه پتروشیمی کردستان سال 95 به بهره برداری می رسد.
محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنجشنبه 15 بهمن به منظور بهره برداری از چند پروژه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و ایام الله دهه فجر به استان کردستان سفر کرده است.
بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان، کارخانه تولید سیمان چلچمه سارال و کارخانه تولید سیگارت شرکت فراسازان توتون آپادانا در شهرستان سقز از جمله طرح هایی است که با حضور وزیر صنعت در کردستان آغاز می شود.
آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید لاستیک کردستان و افتتاح و بازدید از کارخانه تولید شمش طلای شرکت زرکوه قروه از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به کردستان است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا