دستمزد:

بازنشستگان فولاد دو ماه معوقه دارند

بازنشستگان فولاد دو ماه معوقه دارند

گروه صنایع معدنی >فولاد - یک فعال بازنشستگان صندوق فولاد گفت: ۸۵ هزار بازنشسته صندوق فولاد دو ماه معوقات مزدی دارند و صندوق بازنشستگی فولاد توان پرداخت بدهی‌های خود را ندارد.

به گزارش ماین نیوز، ابراهیم دستمزد معاون فنی و عملیاتی کانون بازنشستگان صنعت فولاد با بیان این مطلب که ۸۵ هزار بازنشسته صنعت فولاد دو ماه است که حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اند، گفت: پس از واگذاری صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سال ۹۲این صندوق دچار مشکلات بسیاری شد و سطح خدمات‌رسانی به بازنشستگان کاهش یافت.

وی افزود: در سالهای گذشته با ارزش‌ترین سهام این صندوق جهت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی واگذار شده است و در حال حاضر این صندوق با وجود اینکه در سالهای گذشته منابع مالی چشمگیری داشت، اکنون در آستانه ورشکستگی است.

وی افزود: بازنشستگان صنعت فولاد پس از سال‌ها خدمت در مشاغل سخت در سالهای کهولت عمدتا دچار ناتوانی و بیماری‌های مختلف هستند و عدم پرداخت معوقات مزدی و کمبود نقدینگی صندوق، مشکلات آن‌ها را دوچندان می‌کند.

دستمزد در پایان با بیان این مطلب که بیمه درمان فولاد در سالهای پیش از ۹۲ یک بیمه تکمیلی کامل بود و خدمات درمانی بسیار خوبی به بازنشستگان ارائه می‌کرد؛ گفت: اکنون پس از این واگذاری و کمبود نقدینگی، سطح خدمات درمانی ارائه شده به بازنشستگان صنعت فولاد به شدت تنزل پیدا کرده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا