فولاد هرمزگان گواهينامه کفايت تخصصي آب دريافت کرد

فولاد هرمزگان گواهينامه کفايت تخصصي آب دريافت کرد

گروه صنایع معدنی >فولاد - شرکت فولاد هرمزگان با شرکت در آزمون بين المللي کفايت تخصصي آب (PT) موفق به دريافت گواهينامه شد.

به گزارش ماین نیوز، صفيه بهمن زاده کارشناس آزمايشگاه هاي شرکت فولاد هرمزگان با اعلام اين خبر گفت: آزمایشگاه آب فولاد هرمزگان در راستای اطمینان بخشی به درخواست کنندگان آناليز کيفي آب (مشتریان و سایر ذینفعان) در فولاد هرمزگان و همچنين پایش منظم نتایج آزمایشگاه و ارتقاء و بهبود کیفیت عملکرد خود، در برنامه آزمونی که مرجع بین‌المللی برگزاری آزمون‌های کفایت تخصصی (PT) در ایران برگزار کرد، شرکت کرد و موفق به دریافت گواهینامه در این آزمون شد.

وي با بيان اينکه در این آزمون 34 آزمایشگاه از سراسر کشور حاضر بودند، تصريح کرد: نتایج گزارش شده توسط آزمایشگاه آب برای همه پارامترها، متناسب با مقادير مورد نظر بود و اين آزمايشگاه در همه پارامترها در آزمون کفايت تخصصي پذيرفته شد.

بهمن زاده خاطرنشان کرد: دستاوردهاي اقدامات اين آزمايشگاه، اين مرکز را قادر مي سازد تا اعتبار اندازه گيري هاي خود را به مشتريان نهادهاي قانوني و مراجع اعتباردهيي اثبات نمايند، ضمن اينکه عملکرد موفقيت آميز در آزمونهاي کفايت تخصصي باعث افزايش اعتماد در کارکنان آزمايشگاه و مديران و مشتريان آزمايشگاه مي شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا