معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

ایجاد670 تخت بیمارستانی در سال‌جاری/7 بیمارستان دیگر در آستانه افتتاح

ایجاد670 تخت بیمارستانی در سال‌جاری/7 بیمارستان دیگر در آستانه افتتاح

معاون وزیر راه و شهرسازی از افزودن 670 تخت بیمارستانی به بیمارستان‌های کشور در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در سمنان، محمدجعفر علیزاده در مراسم افتتاح بیمارستان 164تخت‌خوابی گرمسار با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد: امسال هشت بیمارستان جدید با 670تحت بیمارستانی در کل کشور راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هفت پروژه بیمارستانی نیز با حدود 660 تحت بیمارستانی تجهیز شده و آماده بهره‌برداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد‌: چهار پروژه دیگر نیز به وزارت بهداشت برای تجهیز تحویل داده شده است و در حقیقت امسال 19 بیمارستان در سطح کشور آماده بهره‌برداری شده است.

علیزاده گفت: پروژه بیمارستان گرمسار در زمینی به مساحت 6هکتار از سال 86 کلید خورده اما عملیات اجرایی آن از سال 88 آغاز شده و کار احداث آن به مدت ۶سال زمان برده است.

وی ادامه داد: این بیمارستان در 5 طبقه با زیر بنای 12هزار و 400 مترمربع با 18 اتاق عمل، یک درمانگاه، چهار بخش تخصصی و بخش‌های مختلف دیگری احداث شده است.

معاون وزیر با اشاره به تردد بالای زوار حرم رضوی از مسیرهای منتهی به گرمسار، یادآور شد: به دلیل واقع شدن این بیمارستان در یک مسیر پرتردد و حجم بالای تصادفات، بیمارستان گرمسار به 26تخت مراقبت‌های ویژه شامل 12 آی سی یو، 6 ان آی سی یو و 8 تخت سی سی یو تجهیز شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه 37.5 میلیارد تومان در بخش احداث بیمارستان و 12میلیارد در بخش خرید تجهیزات آن هزینه شده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا