نارضایتی وزیر نیرو از حفاری های ناهماهنگ در شهر

نارضایتی وزیر نیرو از حفاری های ناهماهنگ در شهر

وزیر نیرو ضمن انتقاد از ناهماهنگی‌های موجود برای حفاری‌های شهری گفت: برای توسعه شهرهای جدید باید این هماهنگی به وجود آید که حفاری آب، برق، گاز، مخابرات و یا هرگونه حفاری که برای خدمات شهری لازم است یکباره انجام شود تا نیاز به چندباره کاری نباشد.

حمید چیت چیان در گفت گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه حفاری هایی که انجام می شود دو گونه است، اظهار کرد: یک نوع از این حفاری ها برای رسیدگی به حوادثی است که رخ داده به طور مثال در یک منطقه که قطعی برق به وجود آمده و یا لوله ای ترکیده است، ناچار به علت‌یابی هستیم لذا چاره‌ای جز حفاری و اصلاح شبکه وجود ندارد.

وی ادامه داد: گونه دوم حفاری هایی است که برای توسعه ایجاد می شود؛ یعنی از قبل برای این امر برنامه‌ریزی شده است اما در برخی مواقع این حفاری با سایر امور خدمات شهری همچون گاز تداخل پیدا می کند؛ لذا لازم است که این هماهنگی ایجاد شود و اگر جایی انجام نمی شود مشکل است که باید این مشکل را حل کرد.

وزیر نیرو در توضیح حفاری های نوع اول، خاطرنشان کرد: این نوع حفاری ها تابع زمان است و در مواقعی که حوادث اتفاق می افتد ناچار به انجام حفاری هستیم و نمی توان برای این مساله تدبیری را در نظر گرفت.

چیت چیان با بیان اینکه برای حفاری نوع اول نمی توان بین بخش های مختلف هماهنگی ایجاد کرد، گفت:به طور مثال امروز ممکن است لوله گاز دچار مشکل و سه روز دیگر لوله آب دچار مشکل شود که هر کدام باید در زمان خود رفع مشکل شود.

وی ادامه داد: هدف ما این است که تا آنجایی که امکان دارد با بخش های مختلف برای ایجاد حفاری هماهنگ باشیم و باتوجه به اینکه این ناهماهنگی از نظر ما یک مشکل است لذا تمام سعی وزارت نیرو این است که این مشکل را برطرف کند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا