رئیس هیات عامل ایمیدرو:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و نقش بی بدیل مردم حماسه ای بزرگ آفرید

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و نقش بی بدیل مردم حماسه ای بزرگ آفرید

تهران -رئیس هیات عامل ایمیدرو در پیامی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تلاش های دولت تدبیر و امید و تیم دیپلماسی ایران موجب شد پس از 12 سال فشارهای اقتصادی، تحریم ها علیه ایران برداشته شود که نقش مردم در این حماسه بزرگ بی بدیل است.

به گزارش ایرنا و به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مهدی کرباسیان در این پیام سی و هفتمین طلیعه بهار انقلاب اسلامی را به هموطنان تبریک گفت و افزود: طلوع فجر امسال را باید سرآغازی نو برای سرزمین ایران اسلامی دانست، آغازی که پیشرفت و توسعه را با توکل به ایزد منان، برای مردمان این سرزمین نوید داده است.
در ادامه این پیام آمده است: پایمردی و تلاش های دولت تدبیر و امید، با پشتوانه مقام معظم رهبری، نتیجه بخش شد و اینک همگان خود را در عرصه کار و تلاش برای آبادانی میهن می بینند.
کرباسیان خاطرنشان کرد، امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی در فضایی که لغو تحریم ها و حلاوت به ثمر نشستن تلاش های مستمر و دلسوزانه دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای برای احقاق حقوق ملت، کام هموطنان را شیرین ساخت و نسیم تدبیر، روحیه امید و خودباوری را بر پیکره ایران اسلامی دمیده است، شکوهی دو چندان خواهد داشت.
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در پیام خود افزوده ، شعار محوری دهه مبارک فجر امسال « تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت » است و ایمیدرو نیز خود را همگام با حرکت رو به پیشرفت این کشور اسلامی می بیند و اجرا و راه اندازی هر طرح را گامی تازه برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی برای آسایش و رفاه مردمان شریف ایران زمین می داند.
وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب وهشت سال دفاع مقدس ،فرارسیدن بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را به تمامی هموطنان به ویژه معدنکاران و صنعتگران کشور تبریک گفت.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا