حضور نزدیک به 200 شرکت اروپایی - آمریکایی و آسیایی در دو نمایشگاه بین المللی تهران

حضور نزدیک به 200 شرکت اروپایی - آمریکایی و آسیایی در دو نمایشگاه بین المللی تهران

تهران – افتتاح همزمان دو نمایشگاه صنایع چوب و تجهیزات وابسته و یراق آلات ، ماشین آلات مبلمان و صنایع مربوطه ، امکان مشارکت نزدیک به 200 شرکت اروپایی - آمریکایی و آسیایی را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران فراهم ساخته است .

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، نمایشگاه های مزبور امروز (یکشنبه ) تاوسط حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و تجهیزات وابسته با حضور 60 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی از پنج کشور آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین و مالزی در فضایی به وسعت بیش از 13 هزار و 800 مترمربع، آخرین تولیدات خود در زمینه انواع خطوط و ماشین آلات تولید و برش انواع چوب، بسته بندی صنایع چوب، کف پوش های چوبی، انواع پروفیل، انواع نشریات را در معرض دید عموم قرار داده اند.
همچنین چهاردهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته با حضور 300 شرکت ایرانی و 180 شرکت خارجی به نمایندگی از 20 کشور جهان نیز امروز گشایش یافت .
شرکت های خارجی این نمایشگاه از کشورهای آلمان، اتریش، اسپانیا، اوکراین، آمریکا، انگلستان، امارات، ایتالیا، بلژیک، تایوان، تایلند، ترکیه، روسیه، ژاپن، چین، فرانسه، هنگ کنگ، هند،مالزی و کره جنوبی حاضر شده اند که درفضایی به مساحت بیش از 33 هزار و 500 مترمربع تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند.
انواع مواد اولیه و تجهیزات صنایع مبلمان، مواد جانبی آن، ابزارآلات ساخت صنایع مبلمان، انواع پوشش ها، بسته بندی صنایع مبلمان، اتوماسیون اداری، نشریات و مجلات تخصصی در این نمایشگاه عرضه شده است.
نمایشگاه های یاد شده تا روز چهارشنبه 14 بهمن ماه به فعالیت خود ادامه خواهند داد و علاقه مندان و متخصصین می توانند از ساعت 9 صبح تا 17 از این نمایشگاهها بازدید به عمل آورند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا