صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک:

سیاست های تشویقی ویژه حضور در نمایشگاه های خارجی اعلام شد

سیاست های تشویقی ویژه حضور در نمایشگاه های خارجی اعلام شد

تهران- ایرنا- صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با هدف تشویق شرکت های فعال حوزه صنایع الکترونیک به حضور دربازارهای بین المللی و رویدادهای نمایشگاهی به منظور کسب بازارهای بین المللی و صادرات محصولات، تا سه درصد تخفیف در بازپرداخت تسهیلات مالی اعطا می کند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی صندوق مزبور که وابسته به وزارت صنعت ، معدن وتجارت است ، براساس برنامه ریزی به عمل آمده ، به منظور تشویق و ترغیب صادرات صنایع الکترونیک، پیش بینی شده به مشتریان طرف قرارداد این صندوق که از تسهیلات جاری برخوردارند، چنانچه تا زمان تسویه قرارداد در نمایشگاه های معتبر خارجی شرکت کنند ، به ازای هر نوبت شرکت به اندازه یک درصد و حداکثر تا سقف سه درصد در کارمزد تسهیلات اعطایی تخفیف داده شود.
پیش از این نیز صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک برای کمک و تشویق صادرات به شرکت هایی که از این صندوق تسهیلات گرفته و موفق به صادرات بخشی از محصولات خود شده اند، تخفیف تا 6 درصد در سود تسهیلات اعطا کرده است.
همچنین صندوق یاد شده به صورت جداگانه برای پوشش هزینه های شرکت های حوزه صنایع الکترونیک برای اخذ تائیدیه های فنی بین المللی و پوشش دادن هزینه های مربوط به شرکت در نمایشگاه های بین المللی، تسهیلات ارزان قیمت اعطا می کند.
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از 16 سال سابقه از قدیمی ترین صندوق های حمایتی تخصصی است که با ارایه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی 6 تا 18 درصد و همچنین صدور ضمانت نامه های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت افزار می پردازد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا